Auttakaa keksimään nimi käsityöalan yritykselle
Ompelen erilaisia sisustustuotteita, laukkuja, pehmoleluja. Tyylini on ns. "boho" tai "shabby" -siis kauniita, lempeän värisiä puuvillakankaita, kukkakuoseja tai pelkistettyjä kuoseja, (puuvilla)pitsiä, virkattuja kukkia, vanhahtavaa tyyliä. Romanttista, kaunista, hempeää.
Ei siis geometrisiä kuoseja, superkirkkaita värejä, ns. nykyaikaisia juttuja.
Haluaisin firmannimen kuvaavan jollakin tavalla tuota tyyliä, lempeyttä, rakkautta, ihanuutta, vintagea jne. Olen miettinyt pääni puhki, mutta en vain keksi mitään nasevaa. Ja jos keksinkin, niin nimi on jo käytössä jossain muualla kun googletan sitä. Löytyiskö täältä ideoita keneltäkään? :)
Kommentit (291)
(Nimesi) ihanuudet / aarteet / taito(a)paja
Lämmin sydän
Tuulessa keinuva heinänkorsi (taitaa olla liian pitkä)
Lempeä päivänkakkara
Perhosen lento
Riippukeinu
Yllättävän vaikeaa miettiä nimeä.
Yrityksesi kuulostaa ihanalta 😋
Tsemppiä :)
Oletko varma, että haluat pitäytyä tuossa tyylissä sen mentyä muodistakin vai uusiutua ehkä vuosien / vuosikymmenien saatossa? Jos haluat jättää tilaa uudistukselle, keksit vaan jonkun tyyliin sopivan kauniin nimen vaikka Emilie's tms. tai omasta nimestä jotain väännöstä.
Kokoomuslainen ihmisryhmä & kokopäiväkoliikki
Hei vitsiniekka, news for you: et ole hauska.
Vierailija kirjoitti:
Hei vitsiniekka, news for you: et ole hauska.
Tämä on hyvä! Mitä tuo nefs muuten tarkoittaa??
Älä laita nimeen ainakaan mitään -tupa, -pirtti, -piste, -apaja, -paja ym. lisukkeita. Ihan kauheita ja antaa kuvan pölyisestä täydestä kaupasta, jossa jossain kangas- ja romukasojen keskellä istuu kiikkustuolissa Psykon äiti.
Olen eri mieltä tupa- ja pirtti- ym. sanojen käytöstä. Minusta ne ovat edelleen oikein käyttökelpoisia yritysten nimissä ja tuovat moneen nimeen hyvää sympaattista otetta.
Romantix
MIratex/Saritex/Tuulatex
Euromantic
Mira´s Butik
Romance ´n´Roses
Romanssipirtti
Ihanaa, että näinkin moni on vastannut (asiallisesti) :)
Luulen, että haluan pitäytyä tässä tyylissä tulevaisuudessakin, koska koen että se on just sitä mitä rakastan tehdä ja johon mulla on "silmää". Uskon, että muodista riippumatta aina on olemassa ihmisiä, jotka arvostavat ns. rustiikkista ja luonnollista, vanhanajan tyyliä.
Nimi voi olla suomeksi tai englanniksi, mutta omaa etunimeäni en halua siihen liittää (nimeni on näitä 70-80-luvun trendinimiä eikä sovi yritykseni imagoon.)
Lisää fiksuja ideoita saa esittää.
olin ehdottamassa nimeä rugbag, mutta se näyttääkin toimivan jo tuolla alalla.
Kyrvällä päähän Oy
Tmi Ajoin kolarin
Tmi Nallepaja
Nyrkki & Silmä Oy
Tmi Pakottajat
Käsityösyöpä Oy
Tmi Kodinsisustus
-Pitsipirtti
-Vienoliina
-Unelma pitsi
Nysvä(ri)