Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluja naapuritarinoita!

Vierailija
17.08.2017 |

Olen usein miettinyt minkälaista saippuaoopperaa saisi kirjoitettua aivan tavallisesta naapurilähiöstä..
Eräs keski-ikäinen naapurinrouva ( leski tosin), on muutamaan otteeseen humalaspäissään kävellyt sisään seinänaapurinsa ( viinaan menevä leskimies) asuntoon, viuhtaissut hameen korviin ja heilauttanut itsensä tarjolle. Paikalla oli myös tämän leskimiehen ystävä. No, kun kumpikaan ei uhrautunut hommiin rouvan kanssa, tämä soittaa ambulanssin väittäen että hänet on väkivalloin juotettu humalaan. Pian paikalle saapuu rouvan aikuinen tytär, soittaa poliisit, ja kertoo miten äiti on väkisin juotettu känniin. Poliisit saattelivat rouvan kotiin ja miesten grillaushetki jatkui hieman hämmentyneissä tunnelmissa.
Toisessa talossa asuu yh, jonka miehet ovat vaihtuneet kahden vuoden aikana viisi kertaa, kolmelle heistä on tämä neito ottanut tatuoinnin käsivarteensa näkyvälle paikalle. Eräänä talviyönä koko naapurusto heräsi kovaääniseen seksiin talon etupihalla: nainen kiljui silloiselle miehelle hame korvissa ja täydessä touhussa että osaahan tämä varmasti nuolla?
Taloyhtiön naiset haukkuvat Facebookissa toisiaan nimeltä ja julkisesti kauheiksi akoiksi ynnä muuta kivaa.
Minua kuulemma nimitellään pulleaksi lesboksi ( olen eronnut ja teinien äiti, en etsi miehiä tai käy baareissa).
Mites teillä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän