Miesystävälläni on iso pää. Valehtelematta koripalloa suurempi..
Muuten hän on vain 170cm pitkä ja todella kapea harteinen. Olen itse lyhyt joten pituus ei haittaa, mutta pään koko on alkanut vaivaamaan minua lähiaikoina. Hän on myös hyvin tyhmä joten älykkyydestä pää ei ole voinut tuollaisiin mittoihin kasvaa. Itse hän pitää itseään luojan lahjana naisille ja on usein ärsyttävän ylimielinen. Hän myös käyttää lippalakkeja, eikä siinä muuten mitään mutta hänen päässään ne näyttävät siltä kuin appelsiinin päälle olisi aseteltu joku pullonkorkki. Miten voisin lopettaa suhteen hienovaraisesti.
Kommentit (34)
170cm, kapeat hartiat, iso pää, ylimielinen törppö, ärsyttävä. Tälläisen miehen kanssa olet sitten ryhtynyt suhteeseen.
Huomio miehet, kyllä joku aina teidätkin huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pään koolle ei voi mitään, toisin kuin vaikka mahan koolle
Jos laittaisi jo lapsena metallivanteen pään ympärille, että se kasvaisi vaan ylöspäin. Tulisi sellainen puikulapää. 😄
Haha :D
Mutta puikulapäät ovat ihan yhtä kauheita kuin läskipäät!
Kerran näin kadulla valtavapäisen miehen, joka talutti rottweileria, sellaista lihapääkoiraa siis, jos joku ei tiedä. Nauratti, olivat niin yhteensopiva pari.
Se ei ole pää vaan moottoripyöräkypärä.
Vierailija kirjoitti:
170cm, kapeat hartiat, iso pää, ylimielinen törppö, ärsyttävä. Tälläisen miehen kanssa olet sitten ryhtynyt suhteeseen.
Huomio miehet, kyllä joku aina teidätkin huolii.
Ei pitkäksi aikaa. Tässäkin on varmasti käynyt erehdys.
Vierailija kirjoitti:
Onko isompi pää kuin Jari Tervolla? Mä en pystyisi elämään läskipään kanssa, hyi kamala.
Paljon isompi. Ja vielä kun suhteutetaan vartaloon!
Ap
Ei tuollaisen vesipään kanssa voi olla ,kun on lisäksi vielä kusipää. Kun on esteettinen kärsimys muille ihmisille niin silloin pitää olla hyvin nöyrä. Mieluiten se ukko voisi tehdä itselleen eutanasian. Sanot suoraan, kuten asia on, että on oksettava luonne ja abortoitavan sikiön näköinen. Luulot pois vaan !
Vierailija kirjoitti:
Hän myös käyttää lippalakkeja, eikä siinä muuten mitään mutta hänen päässään ne näyttävät siltä kuin appelsiinin päälle olisi aseteltu joku pullonkorkki.
Huutonaurua 😂
Hattukoko on siis 75-78?? https://fi.wikipedia.org/wiki/Koripallo_(urheiluväline)
Minulla on iso pää, mutta 62 hatut sopivat sentään. Eri urheilulajien kypärät tuottavat välillä hankaluuksia. Ratsastajan taitavat olla pienipäisiä, koska minulle sopivaa kypärää ei ollut löytää. Lopulta yksi meni päähän, mutta se ei ollut halpa!
Itse et osaa yhdyssanoja.
Vesipää yleensä hoidetaan vauvana.
Mielummin iso pää, kuin sellainen pieni nutipää.
Jos laittaisi jo lapsena metallivanteen pään ympärille, että se kasvaisi vaan ylöspäin. Tulisi sellainen puikulapää. 😄