Onko okei sanoa asiakkaille kaikki mitä ajattelee?
Niin siis tilanne on se, että aloitan opiskelut nyt jälleen syksyllä ja vika vuoro on perjantaina. Sen jälkeen en enää ikinä tule työskentelemään samassa paikassa.
Onko okei viettää mahdollisimman hauskat työpäivät ja siinä samalla huutaa takaisin huutajille, valittaa valittajille ja sanoa kaiken, mitä heistä tai asiasta oikeasti ajattelee?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kannata polttaa siltoja takanaan. Et tiedä koska tulet tapaamaan tai tarvimaan heitä.
Paitsi jos kyse on sitä että vastaa niille kiukkupyllyille niin kuin ne kohtelee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kannata polttaa siltoja takanaan. Et tiedä koska tulet tapaamaan tai tarvimaan heitä.
No äärimmäisen epätodennäköisesti edes näkemään ja vielä epätodennäköisemmin tarvimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos kyse on sitä että vastaa niille kiukkupyllyille niin kuin ne kohtelee sinua.
No nimenomaan tämä olisi ideana.
Ei.
Kai sulla edes joku ammattiylpeys on ja edes sen verran itsekuria, että voit jättää alentumatta moiseen lapsellisuuteen kostonhimoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan tämä olisi ideana.
En nyt tarkkaan tiedä millaisia tilanteita tarkoitat mutta kyllä minä kun aspoja koulutin opetan että silloin kun asiakas menee henkilökohtaisuuksiin hän ei ole enää asiakas ja hänelle saa vastata sen mukaisesti.
Tietysti kiva jos asian jaksaa hoitaa asiallisesti.
Ne kiukkupyllyt voivat tulla vastaan työelämässä myöhemminkin. Jos nyt käyttäydyt huonosti niin voit edestäsi löytää. Älä sahaa omaa nilkkaasi. Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Ne kiukkupyllyt voivat tulla vastaan työelämässä myöhemminkin. Jos nyt käyttäydyt huonosti niin voit edestäsi löytää. Älä sahaa omaa nilkkaasi. Ei kannata.
Miksi jokaisen ihmisen ei tarvitse ajatella noin? En tiedä Milla alalla ap tarkkaan on mutta meillä ne kiukkupyllyt on jotain eläkeläisiä ja sossupummeja lähinnä niin ei hätää siitä että työelämässä tulee vastaan.
Muista, että sun tuleva työnantaja todennäkösesti soittaa sun vanhalle työnantajalle tulevaisuudessa ja tuskin saat paikkaa jos oot vetäny aivan perseelleen viimmesen viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokaisen ihmisen ei tarvitse ajatella noin? En tiedä Milla alalla ap tarkkaan on mutta meillä ne kiukkupyllyt on jotain eläkeläisiä ja sossupummeja lähinnä niin ei hätää siitä että työelämässä tulee vastaan.
NImenomaan ne kiukkeperseet eivät tule työelämässä vastaan, koska ovat todennäköisesti itse eläkkeellä tai työttömiä.
Kukkakaali kirjoitti:
Muista, että sun tuleva työnantaja todennäkösesti soittaa sun vanhalle työnantajalle tulevaisuudessa ja tuskin saat paikkaa jos oot vetäny aivan perseelleen viimmesen viikon.
No enpä usko, että sairaalat tai lääkäriasemat kauheasti soittelee ravintola-alan firmoihin...
Ei missään nimessä. Sä olet jollain töissä joka maksaa sun palkan. Et tietenkään voi perseillä. Tietysti eri asia jos olet yksityisyrittäjä, mutta muiden nimiin et voi törttöillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Sä olet jollain töissä joka maksaa sun palkan. Et tietenkään voi perseillä. Tietysti eri asia jos olet yksityisyrittäjä, mutta muiden nimiin et voi törttöillä.
Kuka mistään perseilystä on puhunut?
Palkkani maksetaan joka tapauksessa, vaikka en olisikaan yhtä hymyä v-naamoillekin.
No enpä ainakaan esittäisi mitään iloista ja kaiken sietävää niille kurppanaamoille.
Olen asiakaspalvelija, kiukku-iivareille sanon aina kylmän rauhallisesti, että palataan asiaan, kun hän on rauhoittunut ja osaa käyttäytyä. Palvelutapahtuma loppuu siihen. Näin olen toiminut viimeiset 40 vuotta.
Olen töissä, eikä minun tarvitse kuunnella olemattomista määkyviä ämmiä.
Käsken olemaan häiritsemättä ja mahdollisuuksin mukaan menen muualle. Hyh.
Onneksi tiedän olevani oikeassa.
Epäammattimaisuus vaikuttaa itsekuvaan negatiivisesti, ja syystä. Minkä ikäinen olet?
Anna mennä. Ei aina tarvitse hymyillä ja olla kohtelias, vaikka itse saisi kuraa niiltä aasiakkailta.
Asiallisiin kysymyksiin toki vastaan, mutta huutamiseen ja haukkumiseen vastaan takuulla samoin.