Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin varatun miehen itselleni?

Vierailija
16.08.2017 |

Olen siis jo pidemmän aikaa ollut ihastunut yhteen ihanaan varattuun mieheen. Naisystävä tällä miehellä on ulkomaalainen, mies itse on täysin suomalainen. Ovat olleet jo pitkään yhdessä ja sellaisen käsityksen olen saanut, että mies saattaa olla lähiaikoina kosimassa naistaan.

Tarvitsen siis nyt nopeasti apua, että miten saisin tämän ihanan miehen nyt nopeasti itselleni? Kyllä kai kahden suomalaisen välinen suhde on aina kestävämpi ja onnistuneempi, kuin suomalaisen ja ulkomaalaisen välinen suhde. Kun on sama kieli ja sama kulttuuri ja pitkälti samat arvotkin, missä on kasvettu. Olen myös ainakin omasta mielestäni kauniskin ja olisin miehelle kiltti, hyvä ja luotettava nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se ei aina katso sitä, mistä maasta ihmiset on. Se on katsos heilläkin kaikki onnelliset yhteiset hetket ja muistot. Ja jos kerran ovat kihloihinkin menossa, niin tuskinpa mitenkään tyytymättömiä silloin toisiinsa ovat.

Eikä ole yhtään kilttiä, hyvää ja luotettavaa mennä pilaamaan onnellisten ihmisten parisuhde. Älä mene siihen väliin sörkkimään.

Vierailija
2/4 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2/5

Yritystä nyt vähän enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa ajattelit copypastata tämän saman potaskan av:lle?

Vierailija
4/4 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa kuulostaa, että sieppaus kadulta pakettiautoon voisi olla mahdollinen ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme