Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!!! Ensimmäinen työpäivä päiväkodissa takana

N29
16.08.2017 |

Ja kutisen. Kutina alkoi jo ennen puoltapäivää työpäivän aikana - pakaroista. Pakaroiden ihoa alkoi yhtäkkiä kutittaa AIVAN TAJUTTOMASTI ja oli sitten pakko mennä vessaan raapimaan kun kutina oli täyisin sietämätön. Sieltä kutina on levinnyt päähän, kasvoihin ja selkään. Voiko kyse olla jostain syöpäläisistä kuten täistä????? Tosin, kävin aamulla pitkästä aikaa kuumassa suihkussa (koska kellarissa oli kylmä), mutta voivatko oireet kuivasta ihosta tulla näin nopeasti ja ennen kaikkea voimakkaasti?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

No mutta miten nämä syyhypunkit ja luteet sinne perseelle olisivat päässeet. Minulla oli jalassa sukkahousut, pitkät suorat housut, kauluspaita housun sisässä ja jakkutakki.

Ap

Missä napajäätiköllä se päiväkoti sijaitsee? Hyi miten tunkkainen vaatetus.

Vierailija
22/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuore päiväkodinjohtaja mistä vaatetus. Miten on mahdollista, että moni kyselee tästä kellariasiasta? Siis voi hyvänen aika, tuliko mieleen, että ehkä tämä kyseinen suihku sijaitsee saunatilojen yhteydessä omakotitalon kellarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaki tosi kuuma ja pitkä suihku aiheuttaa ihon kutiamista, joka johtuu kuivasta ihosta. Iho ei välttämättä näytä kuivalta, mutta on sitä. Rasvaus auttaa heti.

Vierailija
24/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Olen siis tuore päiväkodinjohtaja mistä vaatetus. Miten on mahdollista, että moni kyselee tästä kellariasiasta? Siis voi hyvänen aika, tuliko mieleen, että ehkä tämä kyseinen suihku sijaitsee saunatilojen yhteydessä omakotitalon kellarissa?

Sukkahousut. Housut. Pitkähihainen ja jakku

Päiväkodinjohtajan virkapuku helteellä

Vierailija
25/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

En tiennytkään että päiväkodinjohtajien tulee pukeutua talvivaatteisiin ympäri vuoden säästä riippumatta.

Vierailija
26/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on pitkien housujen alla vielä sukkahousut? Eletään elokuuta.

Vierailija
27/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä päiväkodinjohtaja on töissä tuolla Pohjoisen rajalla?

Vierailija
28/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan hikiallergia. Vaatteista päätellen.

Vierailija
29/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

En tiennytkään että päiväkodinjohtajien tulee pukeutua talvivaatteisiin ympäri vuoden säästä riippumatta.

Housut ovat hyvin kevyet, samoin kauluspaita. Minulla ei ollut muuten päivän aikana kuuma, ainoastaan sillä hetkellä kun ulkoilin lasten kanssa. Myönnän, ettei asuvalinta ollut paras mahdollinen, mutta en arvellut osallistuvani vielä tänään varsinaiseen lastenhoitoon. Ja haluan tottakai näyttää tyylikkäältä ensimmäisenä työpäivänäni.

Vierailija
30/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut päiväkodinjohtajia, joilla on yllään lyhythihainen pusero ja hame.

Vierailija
31/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Sukkahousut. Housut. Pitkähihainen ja jakku

Päiväkodinjohtajan virkapuku helteellä

Eli luultavasti hiki-ihottumaa, kun lapsiryhmän kanssa helteessä hikoilun jälkeen menee istumaan toimistoon hikisissä keinokuituvaatteissa.

Vierailija
32/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Housut ovat hyvin kevyet, samoin kauluspaita. Minulla ei ollut muuten päivän aikana kuuma, ainoastaan sillä hetkellä kun ulkoilin lasten kanssa. Myönnän, ettei asuvalinta ollut paras mahdollinen, mutta en arvellut osallistuvani vielä tänään varsinaiseen lastenhoitoon. Ja haluan tottakai näyttää tyylikkäältä ensimmäisenä työpäivänäni.

Housut kintuissa persettään vimmaisesti raapiva päiväkodinjohtaja kuulostaa kieltämättä tyylikkäältä.

Vierailija
33/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ei kukaan pk johtaja kirjottele av-palstalle tollasia. Satutäti sä oot

Vierailija
34/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

No ei. Useimmat meistä käyvät suihkussa kylppärissä eivätkä kellarissa. Lisäksi oli niin epämääräinen selostus, että olisit yhtä hyvin voinut käydä töihin tullessasi vaatteita vaihtaessani kuumassa suihkussa olettaen, että henkilökunnan pukukoppi on päiväkodin kellarikerroksessa.

Minua alkaa joskus kutittaa, jos peseydyn liian kuumalla vedellä. Samoni hikoilu aiheuttaa ihon kutinaa - sukkahousut on ihan pahin vaatekappale. Rasvaa iho, kutina menee ohi.

Vierailija
35/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ei kukaan pk johtaja kirjottele av-palstalle tollasia. Satutäti sä oot

miksi ei?

Vierailija
36/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Mukava provo!

Käytätkö sukkahousuja aina housujen alla, kun haluat näyttää tyylikkäältä?

Vierailija
37/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sinulla on kova alitajuinen stressi kun uusi työ alkoi. Siksi pienikin harmiton kutina vaikka pesuainejäämien myötä pikkuhousuissa muuttuu omassa mielessä koko kehon syyhyksi...

Vierailija
38/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavannut päiväkodinjohtajia, joilla on yllään lyhythihainen pusero ja hame.

Ja hame ilman sukkahousuja?

He eivät ole tienneet pukeutumiskoodia.

Voit neuvoa.

Aina kaksi Pitkähihaista kerrosta

Vierailija
39/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päiväkodin johtajan täytyy kyllä tietää tällaset jutut. Ei kukaan voi päästä johtajaksi jos luulee että täit kutiaa persuuksissa.

Vierailija
40/45 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla korkkaritkin oli? Oikein tyylikäs asuvalinta työskentelyyn lasten kanssa, eihän tää voi olla totta. Vai että oikein johtajatar joka ei ajatellut joutuvansa päiväkodissa lasten kanssa työskentelemään..