Apua!!! Ensimmäinen työpäivä päiväkodissa takana
Ja kutisen. Kutina alkoi jo ennen puoltapäivää työpäivän aikana - pakaroista. Pakaroiden ihoa alkoi yhtäkkiä kutittaa AIVAN TAJUTTOMASTI ja oli sitten pakko mennä vessaan raapimaan kun kutina oli täyisin sietämätön. Sieltä kutina on levinnyt päähän, kasvoihin ja selkään. Voiko kyse olla jostain syöpäläisistä kuten täistä????? Tosin, kävin aamulla pitkästä aikaa kuumassa suihkussa (koska kellarissa oli kylmä), mutta voivatko oireet kuivasta ihosta tulla näin nopeasti ja ennen kaikkea voimakkaasti?
Kommentit (45)
Olen siis tuore päiväkodinjohtaja mistä vaatetus. Miten on mahdollista, että moni kyselee tästä kellariasiasta? Siis voi hyvänen aika, tuliko mieleen, että ehkä tämä kyseinen suihku sijaitsee saunatilojen yhteydessä omakotitalon kellarissa?
Mulla ainaki tosi kuuma ja pitkä suihku aiheuttaa ihon kutiamista, joka johtuu kuivasta ihosta. Iho ei välttämättä näytä kuivalta, mutta on sitä. Rasvaus auttaa heti.
N29 kirjoitti:
Olen siis tuore päiväkodinjohtaja mistä vaatetus. Miten on mahdollista, että moni kyselee tästä kellariasiasta? Siis voi hyvänen aika, tuliko mieleen, että ehkä tämä kyseinen suihku sijaitsee saunatilojen yhteydessä omakotitalon kellarissa?
Sukkahousut. Housut. Pitkähihainen ja jakku
Päiväkodinjohtajan virkapuku helteellä
N29 kirjoitti:
En tiennytkään että päiväkodinjohtajien tulee pukeutua talvivaatteisiin ympäri vuoden säästä riippumatta.
Miksi sulla on pitkien housujen alla vielä sukkahousut? Eletään elokuuta.
Ehkä tämä päiväkodinjohtaja on töissä tuolla Pohjoisen rajalla?
Sulla on varmaan hikiallergia. Vaatteista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
En tiennytkään että päiväkodinjohtajien tulee pukeutua talvivaatteisiin ympäri vuoden säästä riippumatta.
Housut ovat hyvin kevyet, samoin kauluspaita. Minulla ei ollut muuten päivän aikana kuuma, ainoastaan sillä hetkellä kun ulkoilin lasten kanssa. Myönnän, ettei asuvalinta ollut paras mahdollinen, mutta en arvellut osallistuvani vielä tänään varsinaiseen lastenhoitoon. Ja haluan tottakai näyttää tyylikkäältä ensimmäisenä työpäivänäni.
Minä olen tavannut päiväkodinjohtajia, joilla on yllään lyhythihainen pusero ja hame.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Sukkahousut. Housut. Pitkähihainen ja jakku
Päiväkodinjohtajan virkapuku helteellä
Eli luultavasti hiki-ihottumaa, kun lapsiryhmän kanssa helteessä hikoilun jälkeen menee istumaan toimistoon hikisissä keinokuituvaatteissa.
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Housut ovat hyvin kevyet, samoin kauluspaita. Minulla ei ollut muuten päivän aikana kuuma, ainoastaan sillä hetkellä kun ulkoilin lasten kanssa. Myönnän, ettei asuvalinta ollut paras mahdollinen, mutta en arvellut osallistuvani vielä tänään varsinaiseen lastenhoitoon. Ja haluan tottakai näyttää tyylikkäältä ensimmäisenä työpäivänäni.
Housut kintuissa persettään vimmaisesti raapiva päiväkodinjohtaja kuulostaa kieltämättä tyylikkäältä.
Heh ei kukaan pk johtaja kirjottele av-palstalle tollasia. Satutäti sä oot
N29 kirjoitti:
No ei. Useimmat meistä käyvät suihkussa kylppärissä eivätkä kellarissa. Lisäksi oli niin epämääräinen selostus, että olisit yhtä hyvin voinut käydä töihin tullessasi vaatteita vaihtaessani kuumassa suihkussa olettaen, että henkilökunnan pukukoppi on päiväkodin kellarikerroksessa.
Minua alkaa joskus kutittaa, jos peseydyn liian kuumalla vedellä. Samoni hikoilu aiheuttaa ihon kutinaa - sukkahousut on ihan pahin vaatekappale. Rasvaa iho, kutina menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Heh ei kukaan pk johtaja kirjottele av-palstalle tollasia. Satutäti sä oot
miksi ei?
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Mukava provo!
Käytätkö sukkahousuja aina housujen alla, kun haluat näyttää tyylikkäältä?
Veikkaan että sinulla on kova alitajuinen stressi kun uusi työ alkoi. Siksi pienikin harmiton kutina vaikka pesuainejäämien myötä pikkuhousuissa muuttuu omassa mielessä koko kehon syyhyksi...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut päiväkodinjohtajia, joilla on yllään lyhythihainen pusero ja hame.
Ja hame ilman sukkahousuja?
He eivät ole tienneet pukeutumiskoodia.
Voit neuvoa.
Aina kaksi Pitkähihaista kerrosta
No päiväkodin johtajan täytyy kyllä tietää tällaset jutut. Ei kukaan voi päästä johtajaksi jos luulee että täit kutiaa persuuksissa.
Kai sulla korkkaritkin oli? Oikein tyylikäs asuvalinta työskentelyyn lasten kanssa, eihän tää voi olla totta. Vai että oikein johtajatar joka ei ajatellut joutuvansa päiväkodissa lasten kanssa työskentelemään..
Missä napajäätiköllä se päiväkoti sijaitsee? Hyi miten tunkkainen vaatetus.