Sanoisitko näitä asioita joita sanot täällä, kasvokkain ko.ihmiselle
Kommentit (12)
Juu, anonyymiys ei tee minusta ilkeää eikä tilaisuus varasta.
Kyllä. Itse asiassa haluaisin tavata muutaman näistä vakijankkaajista ihan kasvotusten...
En. En muussa elämässä joudu tämänkaltaisiin kiistoihin tai trollauksen kohteeksi.
Pyrin ratkaisemaan konfliktit aina kasvokkain. Ja mahdollisimman nätisti. Mutta ei, en voi sanoa kurssikaverilleni, että hänen älykkyytensä ja taitonsa eivät valitettavasti riitä hyvin kilpaillulla alallamme. Jotenkin vaan pyrin repimään parinikin läpi kursseista niin ettei oma työ kärsi liikaa, mutta hermot menee mulla ja opettajillakin. Niitä on sitten hyvä joskus tuulettaa anonyymisti netissä.
Totta kai. On raukkamaisen helppoa huudella puskista. Kyllä miehen pitää sanomisistaan vastata.
Enpä ole oikein löytänyt livenä ihmistä jonka kanssa jutella mua kiinnostavista asioista. Kavereiden kanssa on enempi sellaista kerrotaan kuulumisia -lätinää.
Nuorena tuli kyllä sanottua suoraan, etten ole kiinnostunut onko toisella ponnari vai nuttura baarireissulla saati halua ottaa kantaa kumman laittaa.
En sanoisi esim. työkaverilla, että "ei sulle kukaan ole kateellinen, vaikka haluaisitkin sitä". Sehän olisi ihan kamalan loukkaavaa.
Tai kaupan kassatytölle, että "sun paksut tekoripset on melkein yhtä hirveät kuin nuo ankkahuulet, joihin on pursotettu ainakin dl jotain ainetta, miksi, kun olet muuten niin nätti ja nuori? mun mieskin ihmetteli kotona, mikä sun naamaa vaivasi".
Juu en sanoisi.
kyllä sanon ja välillä ollaan napit vastakkain