Eikö mistään enää saa asettimellisia minitamponeita?
Näitä kaipaan tai vastaavia pieniä: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/tampax-compak-mini-22-kpl-tampo…
Kuukautiset lähestyvät ja "normaali" tamponikoko on minulle liian imukykyinen. 😞Kellään vinkkejä mistä suomalaisesta nettikaupasta saisi ostettua asetintamponeja minikoossa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et osta niitä ihan tavallisesta kaupasta????
Jospa kerrot mistä tavallisesta kaupasta Helsingissä saa niitä, kun olen jo lähimmäistä pienistä ja isoista ruokakaupoista noita tai mitä tahansa vastaavia muun merkkisiä etsinyt?!
Ap jatkaa: Olen jo etsinyt K-supermarketista, S-marketista, K-kaupasta ja Alepasta. Missään ei pieniä asettimellisia ole ollut. 😣
Olisin siis todella kiitollinen, jos joku helsinkiläinen oikeasti vinkkaisi mistä ruokakaupasta löytää minikokoisia asetintamponeja. Tai suomalaisesta nettikaupasta, luotettavalta sivustolta.
Saman huomasin, ainut noita myynyt Citymarket poisti nuo valikoimistaan. Huolestuttavaa jos edes Helsingistä ei löydy, elättelin toivoa että isommasta naapurikaupungista voisi vielä käydä hamstraamassa näitä..
Olisikohan Prismassa? Onko kukaan käynyt katsomassa?
Samettisia tamponeita kannatta kysyä S-marketista, että olisiko niitä heidän Tesco-valikoimissaan?
Noita mini-Tampaxeja ostin vielä keväällä Helsingin Sokokselta, mutta nyt loppukesästä olivat sieltäkin poistuneet. Niitä ei saa mistään, olen kiertänyt ihan kaikki kaupat, myös isot marketit.
Sama ongelma! Ennen sai Prismasta ja Citymarketista mutta nyt ei enää edes niistä.
Inhottava jos joudun luopumaan tamponin käytöstä, mutta pakko se ehkä on kun normikoosta tulee huono olo kun on liian imukykyinen.
Sama ongelma. Ei varmaan auta kuin luopua tamponeiden käytöstä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kerrot mistä tavallisesta kaupasta Helsingissä saa niitä, kun olen jo lähimmäistä pienistä ja isoista ruokakaupoista noita tai mitä tahansa vastaavia muun merkkisiä etsinyt?!
K-kauppias tilaa kyllä pyynnöstä. Prismasta mä olen noita tampax minejä löytänyt.