Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä ryhtyisin opiskelemaan!

Vierailija
16.08.2017 |

En pääse yliopistoon, enkä oikeasti haluaisikaan. En tiedä pääsenkö AMK:hon (huonot yo-arvosanat). En tiedä viihtyisinkö sielläkään, siellä vaan on kuulemma koko ajan jotain ryhmissä/pareittain työskentelyä ja tosi vaikeaa oppia. Amis ei kuulemma johda juuri mihinkään ja sielläkin vaikea oppia rauhassa.

Eli mitä tässä jää jäljelle? Teen tällä hetkellä vaan pikkutöitä ja asun kotona, mutta eteenpäin olisi kiva päästä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy naisten vapaaehtoinen asepalvelus ja katso, josko sotilasura sopisi sinulle. Jos ei, niin saat aikaa miettiä sopivampaa alaa.

Vierailija
2/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy naisten vapaaehtoinen asepalvelus ja katso, josko sotilasura sopisi sinulle. Jos ei, niin saat aikaa miettiä sopivampaa alaa.

Tiedän jo nyt, että ei sovi. Johan mulla nyt on aikaa miettiä, mitään lopputulosta ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika te-toimiston ammatinvalinnanohjaukseen.

Vierailija
4/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemyksesi AMK:sta ja amiksesta perustuvat selvästikin jonkun toisen kommentteihin ja ovat aivan  yksipuoliset.

Vierailija
5/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos ei tiedä mitä halutaan, haetaan tradenomi (AMK) tai jotkut hakee kauppikseen

Vierailija
6/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku mieleisesi yritys ja sovi oppisopimuskoulutuksesta.

Vierailija
7/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele laitoshuoltajaksi.

Vierailija
8/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo nyt, että ei sovi. Johan mulla nyt on aikaa miettiä, mitään lopputulosta ei tule.

Et tiedä. Luulet, mutta et tiedä.

Vierailija
9/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka siivoamaan vuodeksi niin amk alkaa kiinnostamaan :D terveisin todella työhönsä kyllästynyt siivooja. Olisin mielummin vaikka kaupan kassa.

Vierailija
10/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulkomaille töihin.

Vierailija
11/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku mieleisesi yritys ja sovi oppisopimuskoulutuksesta.

Mitä tälläiset yritykset voisi olla? Olen ollut jo pitkään ravintola-alalla ja kaupassa enkä kumpaakaan enää mene takaisin.

Ei ap

Vierailija
12/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole alaa eikä ammattia mikä kiinnostaa niin valitsisin parhaiten palkatun ja pyrkisin sille. Aina ei voi valita sitäkäänjoka kiinnostaa jos sillä ei elä. Esim itse haluaisin mieluiten olla kansainvälinen filmitähti mutta en osaa näytellä niin että joku haluaisi sitä katsella joten pitää vain tehdä jotain vähemmän kiinnostavaa. Olisihan se toki tyydyttävämpää jos eniten maailmassa haluaisi olla vaikka lakimies, helpompi ryhtyä selkaiseksi.

Vierailija
13/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin päätät haluatko amikseen vai ammattikorkeakouluun. Sen jälkeen teet valintaa poissulkumenetelmällä. Karsit pois valittavista kaikki mitä et voi kuvitellakaan opiskelevasi ja jäljelle jääneistä otat selvää mitä opinnot ja ammatit pitävät sisällään. Lopuksi päätät parhaat vaihtoehdot ja valitset niistä ne joihin voisit päästä sisälle ja haet niihin.

Vierailija
14/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama, en tiiä mitä lähtis opiskelemaan. Kuulonalenema, (oikea korva kuuro, vasen välttävä) oon 145cm, (eli ei käy mikään missä pituusrajoitus) en oikein osaa matikkaa kunnolla, ei oo ajokorttia...

Vierailija
15/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Hoitoalaa opiskelin, mutta jätin kesken.

Vierailija
16/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama. Haluaisin opiskella jotain, jossa ei olisi ryhmätöitä ja esiintymistä, mutta ei sellaista taida ollakaan.

Vierailija
17/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä sama, en tiiä mitä lähtis opiskelemaan. Kuulonalenema, (oikea korva kuuro, vasen välttävä) oon 145cm, (eli ei käy mikään missä pituusrajoitus) en oikein osaa matikkaa kunnolla, ei oo ajokorttia...

En kyllä tahdo tehdä myöskään tiimityötä enkä asiakaspalvelu-hommia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme