Millaisia vaatteita teidän yläaste ikäiset poikanne käyttävät?
Erityisesti nyt uudet seiskaluokkalaiset? Olen tilaamassa vaatteita pojalle ja ei itse oikein tiedä mitä haluaisi.
Kommentit (40)
Farkut, hupparit. Kauluspaidat. Jack& jonesilta paljon tilattu vaatteita.
Collarit, t-paita, huppari, lenkkarit ja lippis :D
Onko noilla collareilla väliä onko kapeat vai ns. tavalliset?
ap
Just käytiin ostamassa Bossin ja Hilfigerin kauluspaitoja ja neuleita. Neuleet on tosi hyviä syksyllä vielä kun yhdistää siistempien chinojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla collareilla väliä onko kapeat vai ns. tavalliset?
ap
Pitää olla kapeat!
Urheilumerkkejä (etenkin Adidas), H&M:n tmv. ketjuliikkeen farkkuja ja T-paitoja.
Vans on myös kova sana niin kengissä kuin vaatteissakin.
Mistä noita collareita kandee ostaa? Onko h&m ihan ok?
ap
Farkut, t-paita, pitkähihainen t-paita, huppareita, printtipaitojakin ja huppareissakin saa olla tekstiä tai kuvaa... collegehousut... lenkkarit jalassa. Tai suosikkikengät ovat kangaskengät joissa nauhat. Ihan makeen näköiset :)
Mun poik atykkää väreistä. Housut on aina mustat mutta puserot/paidat valkoisia sinisiä ja vihreitä.
ap osti niken lenkkarit...taitaa olla ihan out poika jo. :(
Antaa itse ostaa tai tilata. Meillä ei käynyt enään että minä ostan ja se alkoi jo kuutoselta.
Mun mielestä valkoinen, sininen ja vihreä on ennemminkin aika väritöntä.
Aamulla tuo lähti collegeshortseissa, teepparissa ja hupparissa. Tennarit olis laittanut jalkaan, mutta muistutin, että on liikuntaa, niin halusi vaihtaa lenkkareihin.
Fila, Levis ja Vans huppareita.Ralph Laurent kaulispaitoja, farkut jotka kapeat ja tällähetkellä polvissa "reiät" Adidas verkkarit. Kengät Adidas Huarache tai NMD
DC-hupparit, verkkarit ja pääasia että mustaa. :)
Yläkouluikäiset ei yläaste ikäiset!
Vierailija kirjoitti:
Yläkouluikäiset ei yläaste ikäiset!
Olipa taas viisas kommentti.
Kauluspaita, pikkutakki, suorat housut ja tavalliset nahkaiset kävelykengät
Ei siis mitään ihmeellistä, normaali siisti tyyli