Mitä mieltä miehestä joka puhuu mulle näin.
Mitä sanoisitte itse jos olisi oma miehenne kyseessä.
-painu helvettiin
-pikkuäpärät (lapsistani)
-pikkupaskiaiset (lapsistani)
-sössötöt ja kuset vaippaan (tämän sanoi minun lapselle joka kärsii yökastelusta ja s suhisee) (mies ei ole isä)
-kerätkää romunnu ja painukaa helvettiin täältä (yhteinen vuokra asuntomme)
-Pidä turpasi kiinni (tämän sanoi kaupassa muiden kuulleen)
-pidä se suus kiinni (tämän sanoi kaupassa)
-nyrkillä tapettava
Kihisen vihasta kun tätä kirjoitan! Aikuinen mies kyseessä,jonkin verran päälle 30v. Mä en enää jaksa. Kaikki muut vielä meni mutta kun sanoi lapselleni tuon niin.. Tämä kielenkäyttö on lähes päivittäistä,itse en hänelle noin puhu koska sitten on helvetti irti. Mies on todella aggressiivinen ja äkkipikainen. Sormeakaan ei saa nostaa häntä kohti kun tulee sitä vääntämään,tönimään,heittämään lattialle.. Ei kestä edes puhumista kun menettää hermonsa.
Kommentit (31)
Olisin sitä mieltä että se päivä jolloin nämä asiat sanottiin, oli myös suhteemme viimeinen päivä.
Lopeta suhde heti.Tuollainen käytös läheisiä kohtaan on sairasta ja pelottavaa. Se on pahemmanlaatuista henkistä väkivaltaa, kertoo että ihmisellä joka kohtelee läheisiään noin, on paljon ongelmia itsellään ja sisällään runsaasti vihaa ja selvittämättömiä traumoja. Valitettavasti et voi auttaa häntä muuttumaan, vaikka kuinka kuvittelisit, voit vain pelastaa itsesi ja lapsesi, tee se niin pian kuin voit. Tuollainen ihminen tarvitsee kohteen keneen voi purkaa vihansa ja sinä valitset, sallitko kohteen olevan sinä ja viattomat lapsesi jotka eivät voi asiaan vaikuttaa.
Toivon vain ettei tilanne kärjisty kun ilmoitat ettet jatka suhdetta.
Ehkä mies oppii jotain, kun kerrot ettet hyväksy hänen käytöstään.
Pahinta mitä voit tehdä on antaa anteeksi ja yrittää ymmärtää ihmistä joka kohtelee sinua ja lapsiasi noin ja kuvitella että hän muuttuu ( vaikka lupaisi ja vannoisi) j, olipa syy hänen käytökseensä mikä tahansa.
Toi mies on tehnyt puhumisillaan sinulle päätöksenteon erittäin helpoksi.
Toimi sen mukaan. Lopeta jossittelu ja paranna oma ja lastesi elämänlaatu. Tiedät kyllä miten.
Voitko Muuttaa erilleen saat yh na paremmat tuetkin. jos suhde jatkuisi niin miehen kaytoksen pitaa muuttua
Lapsillasi on oikeus turvalliseen ja tasapainoiseen lapsuuteen. Oman elämäsi saat ihan vapaasti pilata, mutta järjestä lapsillesi uusi koti.
En usko. Ei kukaan tee noin.
Jos tekisi niin ihmettelisin mitä idioottia ap vielä kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Lähtiköhän ap tuosta suhteesta ja pelasti lapsensa, toivottavasti.
Vai olemmeko lukeneet tästä keissistä jo iltapäivälehdistä? Miesystävä ei kerro poliisille ruumiin sijaintia.
Minua ei kiinnosta yhtään kyseinen mies, minua kiinnostaa, millainen nainen antaa kohdella itseään ja lapsiaan tuolla tavalla. Mikä sinua vaivaa?
Annas kun täti arvaa... Kyseessä on voimailulajia harrastava mies tai ainakin penkkiä kiskotaan sillon tällön.. Meneekö noin? Jos, niin kannattaa hakea se kämppä heti. Sanot että pelkäät.Tuo ei puhumalla parane.
Tuollainen ei kestä jos nainen suuttuu ja on eri mieltä, suuttuminen on hänen yksinoikeutensa, muuta hänellä ei ole.
Ei tuollainen muutu, toki esittää vaikka mitä.
Heti tänään, ala hakea uutta asuntoa.
Suomeen luotiin aikanaan sosiaaliturvajärjestelmä, ettei kenenkään tarvisi olla ihmisarvoa alentavassa kuviossa.
Tietysti mies näkee että sinulla on heikko itseluottamus ja käyttää sitä hyväkseen. Kuitenkin sinä olet yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset. Lapsen takia varsinkin, ero heti. Etkä ala jälkeenpäin perumaan, vaikka kuinka panettais.