Kotisynnytys alkamassa ja oon yksin, apua kaivataan
Lapsi taitaa tulla maailmaan 3vk ennen aikojaan. Olemme miehen kanssa suunnitelleet hoitavan synnytykseni kaksin kotona. Nyt sitten meni lapsivesi ja poltot kauheet. Mies työmatkalla ja tulee vasta lauantaina. Mitä teen, punnerranko vauvan kontallani vuoteessa vai miten? Pelottaa.
T. Ensisynnyttäjä
Kommentit (76)
Vain provoossa on noin hullua touhua
Vierailija kirjoitti:
Synnytys ohi, huh huj. Nopeesti hulahti lapsi maailmaan. Ei olkukaan niin hirveetä ku olin aatellu. 10/10 tyttö tuli.
Paikat ei revenny!
Kiitos kaikilleAP
Nyt otat kunnolla viinaa ja voit korkillisen antaa vauvalle myös. Nappaa niitä panacodeja samalla 5-6kpl. Olet sen ansainnut.
Kutsutko kaikki keskusteluun osallistuneet ristiäisiin tai nimiäisiin?
Joko lapsi oppi puhumaan? Ajattelin vain kun vaikutti niin nopsalta, että varmaan se jo kävelee ja puhuu tässä vaiheessa. Ensi viikolla sitten viet kouluun.
Nyt parsinneula käteen ja tikkiä pistelemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytys ohi, huh huj. Nopeesti hulahti lapsi maailmaan. Ei olkukaan niin hirveetä ku olin aatellu. 10/10 tyttö tuli.
Paikat ei revenny!
Kiitos kaikilleAP
Nyt otat kunnolla viinaa ja voit korkillisen antaa vauvalle myös. Nappaa niitä panacodeja samalla 5-6kpl. Olet sen ansainnut.
Hyvä ajatus. Kiitos vinkistä.
-ap
Nyt lapsi on Laiton ja ei saa kansalaisuutta ja otetaan huodtaan
Oliko tämä ensimmäinen Av-vauva? Onnea onnea, olet kyllä melkoinen supermamma. Seuraavaksi voisimme yhdessä miettiä nimeä lapselle. Siis jos tuore äiti hyväksyy tällaisen AV-henkisen nimen kuin Pälvikki? Se on taas tulossa muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikat ei revenny!
Kiitos kaikilleAP
-ap
Ei sittenitään kirkastalitkua vaan kunnon konjakki ettei heti opi vääriä makuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikat ei revenny!
Kiitos kaikilleAP
-ap
Ei sittenitään kirkastalitkua vaan kunnon konjakki ettei heti opi vääriä makuja.
Taisin jo itse tähän jännitykseen ottaa tarpeeksi monta konjakkia. Sitten mitään kirkasta litkua.
Hahhahhaaaaa.... muista sitten että et katkaise sitä napanuoraa vaan kuskaat sitä istukkaa mukanasi. Yrtit ja suola hälventää hajua.
Joku muukin näköjään katsoi eeppisen hörhöparin kotisynnytyksen telkkarista. Uusintana just tuli Erilaiset äidit. Tealle ja Erkille terkut!
Voi tätä äitiyden tunnetta! Autuas olo!
Mies tulee kohta kotiin. Me ollaan perhe, tajuutteko...
Vauva tuoksuu ihanalta vaik en oo vielä pessy verta pois.
Ainiin napanuora pitää lukita auuts. Miten se tehdään?
Mehumaijan letkunsulkijan laitoin enshätään.
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaaaaa.... muista sitten että et katkaise sitä napanuoraa vaan kuskaat sitä istukkaa mukanasi. Yrtit ja suola hälventää hajua.
Joku muukin näköjään katsoi eeppisen hörhöparin kotisynnytyksen telkkarista. Uusintana just tuli Erilaiset äidit. Tealle ja Erkille terkut!
Miltä kanavalta tuli tuo ihana kotisynnytys uusintana ? Minua kyllä harmitta se hukkaan mennyt istukka :-) Montakohan luomulasta heiltä nyt löytykään ?
*Fap fap fap fap*
Lämpöiset onnittelut pienestä kullannupusta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä ensimmäinen Av-vauva? Onnea onnea, olet kyllä melkoinen supermamma. Seuraavaksi voisimme yhdessä miettiä nimeä lapselle. Siis jos tuore äiti hyväksyy tällaisen AV-henkisen nimen kuin Pälvikki? Se on taas tulossa muotiin.
Mies soitti just. Ihan kohta kotona.
Nimi lyötiin lukkoon:
Nopsa Sisä Ilma Ongelma
Hehe, "kolme viikkoa ennen aikojaan syntymässä", tarkotatko että nyt on kolme viikkoa laskettuun aikaan vai kolme viikkoa täysiaikaisuuteen?
On iso ero siinä, oletko nyt rv 37 vai rv 34. Jos on rv 37 niin vauvasi on täysiaikainen ja olette typeriä, jos ette ole varautuneet lapsen syntymään; tai siis ette ole, koska mies ei ole edes kotona etkä tunnu tietävän mitä tehdä. Jos olet rv 34 olet tyhmän lisäksi vastuuton ja vaaraksi vauvalle, kun aiot synnyttää keskosen kotiin.
Jos provoilet ja trollailet, niin teet sitä vakavalla asialla, koska joillakin syntyy keskonen vahingossa kotiin tai matkalle, siitä on leikki kaukana. Jos vauva ja/tai äiti vammautuisi tai kuolisi, siitä olisi todella vaikeaa selviytyä täysijärkisenä. Joillekin käy niin oikeasi, mieti sitä kun seuraavaksi haluat leikkiä tälläisella asialla.
Oisko tullut Liviltä Tean kotisynnytys. En muista kanavaa. Ihan pari päivää sitten tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies soitti just. Ihan kohta kotona.
Nimi lyötiin lukkoon:
Nopsa Sisä Ilma Ongelma
Hei muista siivota jäljet ettei miehen tarvitse että se pääsee heti ihailemaan vauvaa.
Sieppo Kirmuli olisi ihana nimi, maanläheinen ja herkkä.
Töhnä Nötkötti käy myös, jos et ole vegaani.