Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä, että miten lapset pystyvät juomaan energiajuomia.

Mies 36v
15.08.2017 |

Niitä kun näkee vasta vähän yli 10-vuotiailla lapsilla, niin luulisi, että sen ikäinen ei vielä pystyisi juomaan niitä, ne kun eivät ainakaan minusta maistu kovin hyvältä ja varsinkin kun join ensimmäisiä kertoja kokonaisen tölkin energiajuomaa, niin kofeiinista tuli minulle, aikuiselle sata kiloa painavalle miehelle sellaiset "pärinät" että luulisi jonkun ehkä yhden kolmasosan minun painosta tai jopa vähemmän painavan, kofeiinin tottumattoman lapsen hyppivän kattoon, juoksentelemaan ympäriinsä ja muutenkin olevan täysin sekaisin saatuaan saman kofeiinimäärän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ihminen voi kaikkea käsittää.

Vierailija
2/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Mieti millaista on näitä juomia käyttämättömien lasten olla nykyään koulussa kun kaiken maailman jonnet pärinöissään riehuvat koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minäkään. Maistuu hirveelle ja tulee kauheet laskut. En kyllä juo kahviakaan. En myöskään tajua jengiä jotka dokaa jotain kossubatterya tjms.

Vierailija
4/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmätrrä miksi kukaan juo pahanmajuisia energiajuomia.

Vierailija
5/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä battery on tosi hyvää ja tulee juotua liian paljon,ennemmin juon batterya kuin limsaa.

Kaveri on opettaja ja sanoi energiajuomia adhd juomiksi.

Vierailija
6/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua.

T. 12v tyttö

Vierailija
7/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas energiajuomista ei tule mitään oloja, mutta kahvista käyn ihan kierroksilla, kaksi kuppia takaa myös sen että paska lentää, oksettaa, kädet tärisee, huono ja heikko olo - ihan kuin krapulassa. Juon kyllä silti kahvia n. kupin päivässä.