Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa (ei vihapuhe) keskustelua varkaista

Vierailija
15.08.2017 |

Ihanaa, kun se vanha rämä tsykkeli lähti. Oonkin jo pitkään halunnu ostaa uuden pyörän!

Samoin oli tosi jees että ne löys mun käteiskätkön - mulla ne rahat ois kuitenkin vaan mädäntyny kassakaapissa, nyt ne menee kiertoon!

Kiitos varkaat! Ootte ihania!

Osallistu keskusteluun! Muistathan keskustella vauvan linjausten mukaisesti, etenkin näin tehovalvontaviikolla!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä on aina mukava jännittää avatessaan jotain rasiaa, jossa lukee "kello" tai "hevoskoru." Yleensä tuollainen "laatikkoleikin" rasia osoittautuu tyhjäksi, yllättävämpää olisi, jos myytävä tuote olisi tallella. Turkislakista on jäljellä enää irrallinen hintalappu ja lattiaan näyttää liimautuneen myös kalliin lasten toppahaalarin hintatiedote eikä haalaria näy mailla halmeilla. En minä olisi niitä halunnutkaan! Selvää säästöä taas!

Vierailija
2/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppiksellä on aina mukava jännittää avatessaan jotain rasiaa, jossa lukee "kello" tai "hevoskoru." Yleensä tuollainen "laatikkoleikin" rasia osoittautuu tyhjäksi, yllättävämpää olisi, jos myytävä tuote olisi tallella. Turkislakista on jäljellä enää irrallinen hintalappu ja lattiaan näyttää liimautuneen myös kalliin lasten toppahaalarin hintatiedote eikä haalaria näy mailla halmeilla. En minä olisi niitä halunnutkaan! Selvää säästöä taas!

Jep, kiitos varkaiden turha materialismi pysyy aisoissa! :) Pitäisiköhän heidän saada palkkaa? Saataisiin sitten myös verotuloja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut hauskaa, kun olen seuraillut miten hyvä maku minulla on ollut. Tällä viikolla on kukkaruukkuni olleet muodissa. Ihanaa kun kasvattamani samettiruusut ovat kelvanneet terassilta. Ensi yöksi laitan pojan mopon viereen vieraille omalla reseptillä tehdyn sangriakannun kiitokseksi. Toivottavsti tulevat ajoissa etteivät jäät ehdi sulaa.

Vierailija
4/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äitis opettanu, ettei elämässä kaikki voi olla vaan kivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä