Muita joita ällöttää ihan hirveästi ajatus siitä että omat vanhemmat ovat harrastaneet seksiä?
Jotenkin en haluaisi ajatella heitä seksuaalisina olentoina, kuvottava ajatus... Molemmat myös ylipainoisia eikä äiti ajele karvojaan ollenkaan mistään. Hyi...
Kommentit (15)
Jotenkin sen ajatuksen torjuu ihan automaattisesti.
Voi hyvänen aika sentään. Ole ajattelematta jos ällöttää. Ja mieti kuinka kuvottavana sun lapset kokee sun nautintosi.
Ei kuvoita tai häiritse. Mikö minua häiritsi oli tieto siitä että äiti pani oksettavaa ja lipevää miesystäväänsä kun olin teini. Ja tiesi kyllä milloin oli harrastettu kun äiti meni alapesulle myöhään illasta.
Onneksi vanhempani eivät ole koskaan harrastaneet seksiä.
Lasten ei pidä tietää vanhempiensa seksielämästä mitään. Ei edes aikuisten lasten.
Olen ollut lapsena samassa mökissäkin missä äitini ja isäpuoleni puuhasivat, kotona yöllä vessassa käydessäni tiesi mitä makkarissa puuhaillaan... En jaksanut viedä mielikuvia sen pidemmälle, eivät sentään näkyvillä olleet.
Seksi on ihan luonnollista.
Onko muita, joita ällöttää ihan hirveästi ajatus siitä, että omat vanhemmat ovat harrastaneet seksiä?
Korjasin. Nyt nukkumaan, jonne!
T: Valeäidinkielenopettaja
Minusta on vain ihan kivaa että olen olemassa, tosin olisivat voineet tyytyäyhten lapseen ja siten maksimoida mun tulevat perinnöt.. :p
Onhan se ällöttävä ajatus, tosin siitä saakka kun mulla on elämästä enempi muistikuvia, äiti ja isä nukkuivat eri huoneissa. Ja en muista koskaan nähneeni, että olisivat pussailleet tai edes halanneet. Olivat silti "yhdessä" äidin kuolemaan asti.
Omat sisarukset eivät normaalista ihmisestä tunnu koskaan seksuaalisesti kiinnostavilta ja tämä on todettu ja tutkittu luonnon kehittämä mekanismi, joka estää parittelun liian läheistä sukua olevien kanssa. Oletan, että sama mekanismi aiheuttaa myös sen, että omiin vanhempiin ei haluta liittää seksuaalisuutta.
Joo silloin 12-19 vuotiaana se varmaan ällötti. Ei nyt enää. En siis halua kuvitella vanhempiani seksiä harrastamassa, mutta ei se ajatus, että he ovat minut saaneet alulle, ole mitenkään kuvottava.
N25
Miksi se tuntuu ällöttävän erityiseti teini-ikäisiä tyttöjä? En muista ikinä kuulleeni tai lukeneeni, että joku poika tai mies olisi asiaa kauhistellut.
Olisko käynyt niin että ihmiset olis vähän vieraantuneet. Ennenvanhaan asuttiin yhdessä pirtissä ti hellahuoneessa ja heti kun lapset oli edes nukkuvinaan niin isäntä kiipesi äidin päälle ja renkipoika piian, ja joskus molempien. Jos lapsi heräsi outoihin ääniin niin kyllä luonto oli opettanut että mitä ne tekee. Ei siinä kyselty ällötyksiä.
Yksiön kokoisessa pirtissä oli kuuma kuin saunassa kun uuni oli lämmin. Siksipä emäntä ja lapset olivat ihan pelkkään paitaan pukeutuneena, niin että vieraskin saattoi nähdä silmäyksen emännän taatusti ajelemattomasta ja kerran viikossa huuhtaistusta römpsästä. "pikkarit" vaihdettiin joka viikko saunan jälkeen, tarvitsi tai ei.
Jostain syystä kaikista kamalin ajatus on se että olisivat oikeasti nauttineet siitä... *oksetus. -ap