Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään sitten thai-hierontaan

Vierailija
03.04.2006 |

Koittakaapa " kirjoittaa minut ympäri" päätöksestäni.

Minkäänlaista hellyyttä ei ole ollu kotosalla viiteen viikkoon ja sitäkin aikaisemmin ehkä kerran-pari kuussa. En ole mikään hirviö, vaan ihan omilla aivoilla ajatteleva ja toisen tunteet huomioon ottava mukavakin mies. Osaan siis sanoa muutakin kuin " örf, anna p....a munanhylkiö!

Yksi lapsi meillä on ja molempien silmäterä.

80 egellä saa tunnin kokovartalohieronnan ja käteenvedon...

Ainoa mikä enää pidättelee on ajatus, että samalla rahalla saisi 4 kiloa naudan sisäfilettä tai 160 purkkia maustettua villiä, joka on lapsen herkkua :( Finanssikysymys tämä ei kuitenkaan ole eli ei se ole siitä rahasta kiinni.

Kaksi tuntia aikaa kääntää pääni ennen kuin kädet käyvät...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni?

Vierailija
2/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehen tarvitse alistua pihtari naisen kiusattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais ehkä hei tehdä sen rouvankans jotain kivaa ja ihanaa tai jos ei onnistu niin ota se ero ensin ennekun meet minnee " hierontaa" .

olisko kiva jos vaimos kävis vieraissa?

Vierailija
4/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele nussiin sitä vaimoas. tiedätsä silleen et se saa. äläkä aattele vaan omaa munaas ni saat useemmin

Vierailija
5/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olihan se tarkoituksenikin.

Kyllä tämä ongelma on kuitenkin olemassa. Yritän kuitenkin " sisarten kannustamana" kaidalle polulle pois syntisistä ajatuksista. Ja lupaan myös extrahelliä vaimokultaani ;-)

AaPee

Vierailija
6/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä kokemusta on, ja vähän enemmän kuin 5 viikkoa...

- onko vaimo kuolemanväsynyt?

- vie se pois kotoa ja lasten luota ja tarjoa vähän shoppailua, ruokaa ja viiniä

- yhteinen kylpy hotellissa ja anna nukkua aamulla pitkään

- kehu kuinka hän on yhtä kaunis ja haluttava kuin tavatessanne

- käypä parturissa ja jalkahoitolassa ja osta uudet vaatteet jotka pukevat sinua. Tuoksu hyvälle.

Huomaatko muuten että näitä neuvoja me äidit täällä annetaan toisillemme kun mies ei ole antanut kuukausiin ja me epäillään että sillä on toinen. (Onko vaimollasi toinen?)

Vierailija
7/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja. Olen kyllä mielestäni hyvinkin huomioon ottava. Järkkään mainitsemiasi juttuja. Lapsi välillä hoitoon yökylään. Hyvä ruoka ja viini ravintolassa tai itse kokaten luonnistuu kyllä.

Taitaa tuo haluttomuus juontaa juurensa työkiireisiin. Ja nyt en puhu omista työkiireistäni, kuten tästäkin kellonajasta saattaa päätellä... Hänellä on ura ja minulla mukava ja siisti sisätyö (ihan arvostettu kylläkin).

Eli vaimokulta on liian väsynyt kun tekee uraa. Minulla on enemmän aikaa itselleni ja lapsellemme. Joskin lapsi on päiväkodissa.

Tietysti hänellä voi olla sivusuhde, kun on niin paljon pois kotoa. Mutta sitä mahdollisuutta en jaksa alkaa suremaan.

Vierailija
8/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkkä työstressi riittää tuohon. Minun mieheni oli samanlainen.

Uraohjukselle tekisi hyvää miettiä mitä menettää jos jatkaa samaan tapaan. Ei se kumppani ole itsestäänselvyys, eikä se perhe. Moni tajuaa vasta kun kumppani ei enää jaksa ja joko pettää tai hakee eroa, että asiat on olleetkin väärässä tärkeysjärjestyksessä.'

En tarkoita ettei uraa saisi olla, mutta ettei koko perheen tarvitsisi sitä maksaa. En osaa sanoa miten saisit hereille vaimosi (meillä siihen tarvittii melkein ero:( mutta loputon kiltteys ei ilmeisesti auta. Ala pitää itsestäsi huolta, harrastaa, kyläillä, nähdä kavereita ja mennä ilman häntä ulos. Ehkä se vieras tumppu voisi odottaa vielä vähän ettei mene homma ihan plörinäksi. Uskaltaakohan vaimolle sanoa että olisi sitä sinullekin ottajia jos ei kerran kotona enää kelpaa....

Vierailija
9/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut thai-hieronnassa thaimassaa, mut siihen ei kyllä kuulunut kun ihan selkähieronta.......oli kyl ihan rentouttavaa, mut jos haluut sen käteen vedon siihen samaan....ni se on iha sun oma asias.

Vierailija
10/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteenne muutoin kunnossa? Jos niin varaa mieluummin tuolla hinnalla itsellesi ja vaimollesi vaikka risteily tai hotelli yhdeksi yöksi. Tai jos ei raha ihan riitä, maksa lapsenvahti ja vie vaimosi ravintolaan hemmotteluillalliselle ihan yllätyksenä.

Vierailija
11/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen joka haluu enemmän kun miehensä

enkä mä lähde vieraisiin. eroa eka ennenku meet, urpo

Vierailija
12/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos vaimosi ajattelee samoin, olisiko hän sinusta nyt oikeutettu pieniin orkkuihin jossain muualla? Jos se on sinusta ihan ok niin sano se ihmeessä hänelle että pääsee hänkin tuskistaan.

Vierailija
13/13 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sekin jo rentouttaa ja onhan elämässä muutakin kuin runkku.

Kiitos kaikille vastaajille. Tämäpä oli kelpo keskustelun avaus.

terv. AaPee