Jokos iris ja Touko esiintyvät parina?
Kommentit (12)
Onko kukaan seurannut Zirpukan somea?
Entä Halla-aho? Kulkeeko kahden vaimon kanssa 5 pientä hallista kintereillä?
Mikä iiris?
Eikös se ole Touo Pouko ?
Ei kai noista nyt paria voi tullakaan, ovat ihan eri paria.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siitä kannattaa tässä vaiheessa paljon puhua, että piti päästää uittamaan mötikkää nuorempaan limaonteloon, vaikka juuri oli mennyt naimisiin toisen limaontelon kanssa. Ei sillä, että minua pätkän vertaa kiinnostaisi, mutta eihän tuota varmasti kovin hyvällä katsella naisvaltaisessa puolueessa, vaikka vihreät eivät kyllä mitään ihan tavallisia naisia kyllä ole.
Viesti yllä. Ärsyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siitä kannattaa tässä vaiheessa paljon puhua, että piti päästää uittamaan mötikkää nuorempaan limaonteloon, vaikka juuri oli mennyt naimisiin toisen limaontelon kanssa. Ei sillä, että minua pätkän vertaa kiinnostaisi, mutta eihän tuota varmasti kovin hyvällä katsella naisvaltaisessa puolueessa, vaikka vihreät eivät kyllä mitään ihan tavallisia naisia kyllä ole.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö?
Voin lyödä mistä tahansa vetoa, että tuolla suhteella ei ole mitään tulevaisuutta.
Joko menaiset ilmestyi: oliko ihana parisuhdehaastattelu jo tehty? Jopa ihanan romanttiset kesähäät maalla..?