Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä rahasummasta suostuisit?

Vierailija
15.08.2017 |

Oletetaan ilta, yökerho ja suht mukava miljonääri. Ei komea, ei kemioita tms mutta hygienia kunnossa ja käytös normaali.

Se tulisi ja sanoisi että saat satumaisen paljon rahaa jos annat kerran yläkerran hotellissa. Yksi tarjous, hän hyväksyy tai hylkää.

Lähtisitkö juovuspäissäsi tai hyvän panon toivossa satkulla vai haluaisitko miljoonan tai kaksi, tai ehkä 10.

Jommaan kuuluu se että joutuisit kertomaan miehellesi jos summa olisi tarpeeksi iso - kai se nyt ihmettelisi. Tai sitten voisit valehdella. Mieti jos pystyisit koko lopun ikääsi vaikenemaan ja lapsista tulisi miljonäärejä....panee funtsimaan.

Moniko sanoo että en mistään hinnasta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 e ja jos hummustelisi, niin Audi TT

Vierailija
2/24 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiassa miettinyt joksus. Toi on vähän epämiellyttävä ajatus, mutta kyllä.se hi ta löytyisi. Nuorena ja sinkkuna olisin antanut miljonöärille ilmaiseksi jos se olisi ollut minkään näköinen. Kaljupää hikinen pullukka, minua lyhyempi olisi ehkä joutunut maksamaan tonneja-satoja tonneja, ihan ällöttävyyden asteesta riippuen.

Nyt kun on perhettä niin miellyttäväkin joutuisi maksaisamaan perheen kookkaan asuntolainan ja miehelle unelmien urheiluauton. Epämiellyttävä miljoonan tai pari. Jos olisin oikein varakas niin voi olla että.en mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi harrastaa seksiä jos ei ole henkistä yhteyttä. Ei auta jos on Johnny Depp, Teemu Selänne tai muu kroisis.

Vierailija
4/24 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi harrastaa seksiä jos ei ole henkistä yhteyttä. Ei auta jos on Johnny Depp, Teemu Selänne tai muu kroisis.

Niin mutta etkö mistään hinnnasta? Kymppimilli? 5 milliä??

Vierailija
5/24 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kenellepä meistä olisi tarjottu esimerkiksi miljoonaa jostain 10 minuutin touhusta. Siinä paljon mietitä kun sydän hakkaa rinnassa ja haaveet rahoista täyttää pään. Se henkinen yhteys syntyy tässä skenaariossa sulla ihan siihen fyffeen.

Vierailija
6/24 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei taida olla montaa naista joille pitäisi tarjota edes 100 kiloeuroa, saati sitten miljoonaa. Veikkaan että 99% normitallaajista tuolla kadulla lähtis mukaan 10 kiloeurosta.

Vierailija
7/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kovin eriarvoisia tässä aaiassa. Yksi pohtii mammapalstalla että antaisko kymmenestä miljoonasta, ja köyhä yh maksaa vuokrat luonnossa. Neljä kertaa kuussa, yksiö.

Onneksi vuokranantaja, vaikka ruma ja pahsntuoksuinen onkin, ei sentään ole väkivaltainen..

Yh:na ei pysty ottamaan iltatyötä ja palkka on pieni. Edellisestä työpaikasta tuli potkut, kämpästä häätö, uuden työpaikan hakeminen kesti. Täytyy sanoa että pari vuotta sitten kun istuttiin kahvilla kaverien kanssa ja elettiin mukavasti ja ostettiin muotivaatteita niin ei tullut mieleen että olen kohta prostituoitu yksinhuoltaja.

Vierailija
8/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta etkö mistään hinnnasta? Kymppimilli? 5 milliä??

Ei onnistu. En sekstaillut edes miehen kanssa johon olin rakastunut koska ei menty naimisiin. Katsos, ihmisellä pitää olla periaatteita.Ihminen on tasan periaatteensa ja niiden toteuttaminen, ei muuta. Eli jos ottaisin rahaa niin olisin halpa huora ilman moraalia ja sitä en halua olla.

Rahaa, talo ja auto on tähän mennessä ollut tarjolla seksiä vastaan, mutta ei rakkautta eikä henkistä yhteyttä. Rakkaus ja henkinen yhteys ovat kuitenkin ainoat joiden vuoksi haluttaa...

Vierailija
9/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kenellepä meistä olisi tarjottu esimerkiksi miljoonaa jostain 10 minuutin touhusta. Siinä paljon mietitä kun sydän hakkaa rinnassa ja haaveet rahoista täyttää pään. Se henkinen yhteys syntyy tässä skenaariossa sulla ihan siihen fyffeen.

Mutta kun se ei ole niin, että jokainen ihminen pystyisi.. Olemaan niin lähellä ventovierasta saati päästää ventovieraan itsensä sisälle. Mitä raha on? Jotain joka on ulkopuolella omaa kehoasi, eikö oma kehosi ole sinulle tärkeämpi kuin raha?

Vierailija
10/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei taida olla montaa naista joille pitäisi tarjota edes 100 kiloeuroa, saati sitten miljoonaa. Veikkaan että 99% normitallaajista tuolla kadulla lähtis mukaan 10 kiloeurosta.

Mulle on tarjottu rahaa, talo ja auto. Ei ole irronnut... Oma kehoni ja sieluni ovat minulle tärkeämpiä kuin raha.

Vierailija
11/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e riittäisi hyvin =) Tai sitten jos saisin esim. jonkun kauniin käsilaukun tai söpöt kengät <3

Vierailija
12/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kovin eriarvoisia tässä aaiassa. Yksi pohtii mammapalstalla että antaisko kymmenestä miljoonasta, ja köyhä yh maksaa vuokrat luonnossa. Neljä kertaa kuussa, yksiö.

Onneksi vuokranantaja, vaikka ruma ja pahsntuoksuinen onkin, ei sentään ole väkivaltainen..

Yh:na ei pysty ottamaan iltatyötä ja palkka on pieni. Edellisestä työpaikasta tuli potkut, kämpästä häätö, uuden työpaikan hakeminen kesti. Täytyy sanoa että pari vuotta sitten kun istuttiin kahvilla kaverien kanssa ja elettiin mukavasti ja ostettiin muotivaatteita niin ei tullut mieleen että olen kohta prostituoitu yksinhuoltaja.

Otan osaa. Eihän siinä mitään jos ei koe sitä raiskaukseksi tai saa henkisiä traumoja. Jos ei ole muita vaihtoehtoja tai jos se on helpoin vaihtoehto.. En ole rikas, itse asiassa olen kausittain todella vähällä ruoalla ja syömättä joinain päivinä koska ei riitä rahat... Olen mieluummin syömättä kuin myyn seksiä. Ymmärrän kyllä jos on lapsia eikä ole muita vaihtoehtoja niin äidit tekisivät mitä tahansa lastensa vuoksi.. Ymmärrän, että naiset kokevat seksuaalisuuden ja seksin eri lailla.

Vierailija
13/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50e riittäisi hyvin =) Tai sitten jos saisin esim. jonkun kauniin käsilaukun tai söpöt kengät <3

Miten koet kehosi kun voit jakaa sen rahasta tuntemattoman kanssa? Eikö tuntemattoman tuleminen kehosi sisälle vaivaa sinua? Eikö haittaa, että hänen spermansa jää sisällesi ikuisesti ja vaikuttaa DNA:hasi? 50 eurosta tai söpöistä kengistä tuo mies on osa kehoasi ainiaan?

Vierailija
14/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koet kehosi kun voit jakaa sen rahasta tuntemattoman kanssa? Eikö tuntemattoman tuleminen kehosi sisälle vaivaa sinua? Eikö haittaa, että hänen spermansa jää sisällesi ikuisesti ja vaikuttaa DNA:hasi? 50 eurosta tai söpöistä kengistä tuo mies on osa kehoasi ainiaan?

Eli sinun mielestä seksiä ei pitäisi harrastaa koska siitä jää tuntemattoman henkilön DNA:ta kehoon?

Seksi on seksiä oli sitten kyse rahasta,baaripanosta tai parisuhdeseksistä.

Vierailija
15/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

400€ tunnin parin työstä on ok korvaus. Vanha kaveri oli asui amerikassa ja antoi 60dollarilla suikkareita. Teki kahta palkkatyötä ja oli yh. Lapsenhoitajalle piti maksaa käteisellä ja elanto todella niukkaa.

Vierailija
16/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestä seksiä ei pitäisi harrastaa koska siitä jää tuntemattoman henkilön DNA:ta kehoon?

Seksi on seksiä oli sitten kyse rahasta,baaripanosta tai parisuhdeseksistä.

Ihmiset saavat tehdä mitä haluavat. Olen vain kiinnostunut siitä kuinka erilaiseksi ihmiset mieltävät oman kehonsa. Jos se ei heitä haittaa, että oma keho muodostuu tuntemattomien ihmisten DNA:sta niin eipähän siitä naimisesta sitten heille haittaakaan ole. Itselleni oma keho on tärkeä asia.

Vierailija
17/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavara kerrasta kulu ja jos mies on joltensakin kelvollinen niin että hommaan pystyisi (siis itse..) niin lähtisin. Kotona voi kertoa arpaonnesta.. Jos pakko kertoa puolisolle niin sitten kerrotaan. Ymmärtääpä vihdoin, miten hienoa tavaraa on saanut vuosia osaamatta arvostaa ;)

Vierailija
18/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut kaupungin vuokra-asuntoa? Jos olet yh, menet monen ohi jonossa, koska lapsia ei voi jättää taivasalle.

Vierailija
19/24 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen, itse miehenä ei tippaakaan haittaisi, jos vaimo vaikka miljoonan saisi kun panisi jotain rikasta pappaa. Ei ole minulta pois, ei järvi soutamalla kulu. Toki pitäisi kohdella hyvin tai löytäisi miljonääri päänsä omasta perseestään nopeasti. Samoin antaisin miljoonasta homomiljonäärin panna minua perseeseen, vaikka olen umpihetero. Ei se nyt elämääni pilaisi, kunhan ei mitään tautia tarttuisi. Miljjoona on sen verran rahaa, että eläisi loppuelämän töitä tekemättä kivasti. Kyllä sen eteen kärsisi melkein mitä vaan. Ja veikkaan, että aika moni on samaa mieltä.

Vierailija
20/24 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tarjottu rahaa, talo ja auto. Ei ole irronnut... Oma kehoni ja sieluni ovat minulle tärkeämpiä kuin raha.

Oikeesti olette noin huoria talon ja rahan takia? Ei taida oikein hyvin teilläkään mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä