Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei lasta kuulu. 5 yrityskierto jo ja dpo 11 nega herkällä

Vierailija
15.08.2017 |

Siispä taitaa mennä jo 6 yrityskiertoon. Yritetty on ahkerasti, mutta ei. Aiemmin olin raskaana, tärppäsi ekasta kierrosta, mutta se ei päättynyt hyvin, mistään lapsettomuudesta tuskin siis kyse

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Vierailija
2/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole ihan tavallista? Ei teillä kovin pitkään vielä ole yritetty, vaikka ymmärrän kyllä että se voi tuntua tuskaisan pitkältä.

Voisiko sitä ajatella niin, että on vain mukava kun saa ilman hormoniehkäisyn häiriötä harjoitella sitä niin paljon kuin sielu sietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan menetys myöhäisillä viikoilla, tietysti sitä haluaisi mahdollisimman äkkiä tulla uudestaan raskaaksi. Nämä 5kk tuntuu olleen ikuisuus

Ap

Vierailija
4/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, viides kierto meneillään. Itse en tosin ole ollut koskaan raskaana. Nyt ostin ovulaatiotikkuja joita kokeilen tänään. Ja varasin ajan kunnan terveyskeskukseen lääkärille asiasta, sieltä pääsee sitten heti eteenpäin asian kanssa esim. tarkistetaan hormonitasot. Mies menee siittiöiden tutkimiseen jos jouluun mennessä ei ole raskautta kuulunut, aiemmin ei suostu :)

Ihan riipivää nädä raskaana olevia naisia, lapsia, vauva mainoksia ja kaikkea. Kun sitä vaan haluaisin niin kovasti tulla itsekin raskaaksi <3

Vierailija
5/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta yritystä takana, eikä yhtäkään plussaa.

Vierailija
6/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulin raskaaksi yk 1:stä. Sen jälkeen seuraavaa raskautta alettiin yrittämään heti edellisen jälkeen, nyt 2v mennyt, n. 25 yrityskiertoa, ivf kokeiltu ja mikään ei näy auttavan. Jos on ikää mene lääkäriin, pian. Mullekin lääkäri selitti että tosi hyvältä vaikuttaa ja kuvitteli mun tulevan raskaaksi pian uudelleen. Vaan enpä ole tullut. Itse vaistosin että kaavinnassa meni jotakin pieleen, kuukautiset niukkeni tahrimiseksi.

Vierailija
7/7 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän nuoren parin jotka olivat ilman ehkäisyä yli vuoden ennen kuin tärppäsi. Äiti oli siis vasta 19 kun vauva syntyi. Eli raskautuminen voi olla hidasta nuorillakin eikä siitä tarvitse olla huolissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän