Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka IHASTUVAT aivan liian helposti?

Ihastuva
15.08.2017 |

Olen mies. Parisuhteessa ja on lapsia. Liitto on varsin toimiva ja rakastan vaimoani.
Tapaan harrastuksessa ja työssä välillä uusia ihmisä, naisiakin tietysti. Tykkään tutustua ja kiinnostun helposti uusista tuttavuuksista. Olen persoonana mukava ja huomioiva, pitkähkö mies ja jossain määrin myös ulkonäöllisesti katseen kestävä. Huomaan että naisetkin osoittavat kiinnostusta, eivät toki kaikki.

Viimeksi nyt kesällä harrastukseen liittyvässä iltatilaisuudessa tanssitin ja pidin seuraa naiselle jota en ollut koskaan aiemmin tavannut. Kertakaikkiaan ihastuin illan aikana. Minulla menee päiviä ja joskus viikkoja "päästä yli" näistä kohtaamisista. Nautin todella paljon siitä kun saan "valloitettua" jonkun naisen, mutta kertaakaan en ole pettänyt puolisoa seksisuhteella. Viimeisen vuoden ajalta osaan tunnistaa ainakin 3-4 vastaavaa ihastumista. Voin myös rehellisesti sanoa että omalla toiminnallani edesautan että näitä tilanteita syntyy. Otan kontaktia mielenkiintoiseen tyyppiin yms.

Mitä ajattelette tästä? Onko muita jotka ihastuvat "helposti" uusin tuttavuuksiin? Miten käsittelette tilanteet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkkunainen, joten sikäli tilanne on eri. Tiedän että omat ihastumiseni ovat tavallaan suojauskeino. Ihastun aivan mahdottomiin tapauksiin. Toisaalta olen myös sitoutumiskammoinen, joten tämä toimii oikeastaan hyvin (jos ei ota huomioon rakkaudenkaipuutani).

Vierailija
2/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulle käy samoin. Tunnistan saman myös jostakin ystävistäni. Se on vain persoonallisuuden piirre, ja kun tunnistat sen itse noin hyvin, pystyt varmasti pitämään toimintasi soveliaan rajoissa. Olet varmaan muutenkin iloinen ja kepeä luonne, mihin vaimosikin varmaan on rakastunut sinussa. Pidä ihastumisen tunteet erillään ja älä sekoita niitä miksikään muuksi, kuin ohimeneväksi. Nauti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa..

Joskus on niin vaikea päästää irti siitä ihastumisesta. Raastavaa suorastaan. Ehkä kaipaan romantiikkaa elämään mitä on lapsiarjessa vaikea löytää..

Tiedostan että nämä ovat hetkellisiä ihastumisia ja eivät kerro todellisuutta siitä minkälaista elämä olisi kyseisen naisen kanssa. Mutta siitä huolimatta ne käyvät sydämelle.

Nousuhumalassa on aivan ihanaa mutta krapula painaa maan rakoon. Ihastuminen vie minut illan mittaiseen kuplaan. Kun arki palaa, on vaikea nollata tilanne.

Vierailija
4/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta alkoholin käyttö hyvänen aika. T.2

Vierailija
5/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa..

Viittaus humalaan oli kielikuva. Todellisuudessa näihin ei liity mikään känniörvellys vaan mieluummin olen selvinpäin.

Vierailija
6/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallesi jos sattuisi jalat alta pois -rakastuminen, et huomaisi enää mitään pikkuihastumisia....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän