Huuhteletteko Lidlin pähkinä-hedelmäsekoituksen ennen syömistä?
Tuli vain mieleen, kun tuntuu että näin siellä joukossa vähän asioita, joita ei siellä pitäisi olla. Onko teillä tapana huuhdella pähkinät?
Kommentit (40)
En huuhtele pähkinöitä tai kuivahedelmiä, mutta katson kyllä vähän mistä niitä ostan. Ostan mieluummin valmiiksi pakattuja kuin irtopähkinöitä tai -kuivahedelmiä. Juurikin hygieniasyistä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pelkkä huuhteleminen ei riitä. Keitän itse vähintään 10 minuutin ajan.
No älä vitsaile. Siellä oli niiltä poimijoilta jäänyt vähän jotain henkilökohtaista sinne sekaan. Ei kiva.
Tottakai, huuhtelen myös suolapähkinät, leivät ja pullat ennen syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pelkkä huuhteleminen ei riitä. Keitän itse vähintään 10 minuutin ajan.
No älä vitsaile. Siellä oli niiltä poimijoilta jäänyt vähän jotain henkilökohtaista sinne sekaan. Ei kiva.
Mitä oli?
Itse pesen ne tiskiharjalla. Jos oikein epäilyttäviltä näyttävät, käytän myös tiskiainetta.
Hyi, kuka syö pelkästään huuhdeltua pähkinä-hedelmäsekoitusta?! Kunnolla ne pitää pestä eikä mitään vähän vain "huuhdella"!
Etikkavedessä pitää liottaa pari tuntia. Luulin että kaikki normaalisti tekee näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oli?
Karvoja. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Ainakin kolme kertaa olen nähnyt samassa suljettuna ostettavassa valmiissa pussissa niitä. Melko kuvottavaa.
Onko ylipäänsä olemassa asioita joita valveutunut mamma ei huuhtelisi? Alapäätä kakkosen jälkeen ei nyt lasketa.
Teen niistä pesupähkinöitä, 60 asteen kirjopesussa. Siinä samassa, missä jauhenlihakin pestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka syö pelkästään huuhdeltua pähkinä-hedelmäsekoitusta?! Kunnolla ne pitää pestä eikä mitään vähän vain "huuhdella"!
Nyt en tiedä, oletko tosissasi vai et, kun jotkut puhuvat täällä keittämisestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain mieleen, kun tuntuu että näin siellä joukossa vähän asioita, joita ei siellä pitäisi olla. Onko teillä tapana huuhdella pähkinät?
En syö sellaisia, liikaa energiaa niissä. Sopii vain sissimuonaksi vaellukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö sellaisia, liikaa energiaa niissä. Sopii vain sissimuonaksi vaellukselle.
Täydellisiä jugurtin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tiedä, oletko tosissasi vai et, kun jotkut puhuvat täällä keittämisestäkin.
No totta kai olen tosissani! En tajua ihmisiä, jotka elävät saastassa, syövät pesemätöntä ruokaa ja pesevät lattiatkin vain joka toinen päivä! Ellen lukisi palstaa, minulle ei olisi tullut edes mieleen, että joku voi sikailla noin. Jokainen normaali ihminen imuroi vähintään kahdesti päivässä, neljästi jos on lapsia tai lemmikkieläimiä, ja totta kai ne lattiat pestään joka päivä. Ja ruoka pestään juuresharjalla, niin kuumalla vedellä kuin kädet suinkin kestävät. Kerran kuulin, että joku äiti syötti lapsilleen karkkeja, joita ei oltu pesty! Siis voitko uskoa??
Ei tunnu kivalta ajatukselta miettiä, että mikähän se niiden poimijoiden hygienia on ollut, jos sieltä seasta jotain löytyy. Siksi galluppi.
Inhottava ajatus, että poimijat jättävät sinne tarkoituksella jotain terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisiä jugurtin päälle.
Karvoineen kaikkineen