Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italialainen mies sanoi että suomalainen nainen on kaunis, mutta kengät pilaavat vaikutelma

Vierailija
15.08.2017 |

Ballerinat, nehän eivät sovi kuin pikkutytöille tai balettitanssijoille. Naisen kruunu on korkokengät. Jostain syystä suomalainen nainen lähes näyttää keskisormea näille hienoille jalkineille.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko joku mies ihan oikeasti kiinnittää huomiota naisten kenkiin? Melkoinen neiti...

Ei, vaan ihan tavallinen italialainen mies. Siellä kiinnitetään huomiota sellaiseen. :-) 

Vierailija
62/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Outo kommentti italialaiselta mieheltä ottaen huomioon, että huomattava osa italialaisista naisista kävelee arkisin pääasiassa tennareissa tai muissa matalissa kengissä.

Juuri näin! Italialaisen turistin tunnistaa aina lenkkareista, vaaleista farkuista  ja kevyttoppatakista. Usein myös vyölaukku vyötäröllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk jonkun random Luigin mielipiteet. Aivan kuin italialainen mies olisi jotakin ihmeellistä.😂😂

Vierailija
64/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No italialaiset eivät ole yhtään käytännöllisiä vaan ulkonäkö menee kaiken edelle. He katsovat ja arvioivat toisten ulkonäköä hyvin avoimesti ja jos poikkeaa tyylistä, siitä saa suoraa palautetta. Paita ei voi olla rypyssä, kengät on oltava moitteettomat, etc.

Itse en voi kävellä korkokengissä, koska se on epämukavaa. Ihan sama mitä muut siitä pitävät.

Suomalaisten kenkämuoti on mielestäni parantunut huimasti 10 vuodessa ainakin pk-seudulla.

Vierailija
65/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mua ei kiinnosta sun italialaisen miehes mielipiteet. Voitte miehesi kanssa ihan vapaasti käyttää korkokenkiä vaikka päivittäin.

Vierailija
66/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Koskela kirjoitti:

Suomalaisen naisen kengät:

https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISMA_StorefrontAssetStore/images/produ…

Italialaisen naisen kengät:

https://www.boutique-loulou.fi/images/cocktail-568-rsa.jpg

No ONHAN niissä nyt eroja. Ja suomalainen nainen vaan vastaa: "no kävele ite tollaisilla koroilla" tai "mä en halua näyttää miltään huoralta". No en kävele, koska en ole nainen. Ja B. korkokegät ei tee kenestäkään huoraa.

Minä, suomalainen nainen, ottaisin mielelläni nuo punaiset, on vielä lempivärikin. Tykkään korkkareista, olen aina tykännyt, eikä se tosiaan ole tehnyt minusta huoraa ja on hienoa, että joku ymmärtää sen, ettei noilla asioilla ole automaattisesti yhteyttä. Jalat eivät myöskään haise, eikä ole vaivaisenluuta. En silti pidä niitä aina.

Vierailija
67/67 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ap kuva siitä italiaisesta ja sen vaatetyylistä, niin keskustellaan sitten aiheesta vähän lisää :) (tai jos mitään italialaista miestä ei ole, niin pistä kuva itsestäsi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi