Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi syy miksen halua koskaan harrastaa seksiä, on tämä

Vierailija
15.08.2017 |

Se että naisia sanotaan hu**iksi milloin mistäkin syystä.

Naisen nimittely hu**aksi on sitä, että käyttää naisen seksuaalisuutta tätä vastaan. Kaikkein iljettävintä tuon sanan käyttäminen on niiltä, jotka itse haluavat tai ovat harrastaneet seksiä naisen kanssa. Eli pi**u kelpaa/kelpaisi, mutta jos nainen suostuu sitä ystävällisesti ns. antamaan, tämä menettää saman tien arvonsa ja on pelkkä ala-arvoinen hu**a.

Edes aidot prostituoidut eivät ansaitse tulla haukutuiksi hu**iksi, koska tuo sana on niin alentava kuin mikään sana voi olla. Edes oikea "h**raaminen" ei ole niin paha asia kuin mitä hu**aksi nimittäminen on.

"Haluan sinut, anna itseäsi - mutta jos annat mitä haluan, halveksinkin sinua!"

Jotta naista voi sanoa h**raksi, riittää että nainen luetaan seksuaaliseksi olennoksi. Tuota haukkumasanaa siis harvemmin käytetään vaikka rumiin seinäruusuihin, jotka ovat ilmiselviä neitsyitä (jollainen itse olen, ja sellaisena ajattelin kenties pysyäkin).

Olen sitä mieltä, että kukaan joka haukkuu naisia h**riksi, ei koskaan ansaitse saada seksiä naiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ja huorat kirjoitti:

Huorittelu on vähän kuin homottelu. Känniääliöt huorittelevat naista, kun eivät itse kelpaa ko. naiselle. Ja kokemusteni mukaan pettyneet naiset homottelevat, kun olen torjunut heitä ravintolassa. En ole koskaan ajatellut, että pitäisivät minua oikeasti homona, kun aloitteen kuitenkin tekivät vaan haluavat vain loukata. Ei pure, ei.

Totta että molempia sanoja käytetään vain osoittamaan oma asennoituminen toista kohtaan. H**ra on kuitenkin paljon halventavampi sana kuin homo. Homo haukkumasanana on samalla tasolla ääliön tai ehkä kusipään kanssa, kun taas h**ra on samalla tasolla "ihmisarvottoman saastan" kanssa.

Vierailija
22/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit kirjoittaa ihan rohkeasti koko sanan ilman noita asteriskeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä voit kirjoittaa ihan rohkeasti koko sanan ilman noita asteriskeja. 

Kun lähetin aloitusviestin normaalisti, se ei mennyt, vaikka tuli se julkaistu-teksti, mutta kun lisäsin sanoihin *-merkit, niin viesti julkaistiin heti.

ap.

Vierailija
24/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina ollut vaikeaa hyväksyä seksuaalisuuteni. Nyt kiemurtelen kuin kiimainen narttu ja ulvon yhden miehen vuoksi, mutta en silti ikinä kertoisi hänelle, että haluan häntä.

Vierailija
25/25 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perstuntumalta väittäisin, että naiset huorittelevat toisia naisia vähintään yhtä paljon kuin miehet :P. Esimerkki: "Sä panit miestä X vaikka tiesit että minä olen hänestä kiinnostunut, senkin HU**A!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän