Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi syy miksen halua koskaan harrastaa seksiä, on tämä

Vierailija
15.08.2017 |

Se että naisia sanotaan hu**iksi milloin mistäkin syystä.

Naisen nimittely hu**aksi on sitä, että käyttää naisen seksuaalisuutta tätä vastaan. Kaikkein iljettävintä tuon sanan käyttäminen on niiltä, jotka itse haluavat tai ovat harrastaneet seksiä naisen kanssa. Eli pi**u kelpaa/kelpaisi, mutta jos nainen suostuu sitä ystävällisesti ns. antamaan, tämä menettää saman tien arvonsa ja on pelkkä ala-arvoinen hu**a.

Edes aidot prostituoidut eivät ansaitse tulla haukutuiksi hu**iksi, koska tuo sana on niin alentava kuin mikään sana voi olla. Edes oikea "h**raaminen" ei ole niin paha asia kuin mitä hu**aksi nimittäminen on.

"Haluan sinut, anna itseäsi - mutta jos annat mitä haluan, halveksinkin sinua!"

Jotta naista voi sanoa h**raksi, riittää että nainen luetaan seksuaaliseksi olennoksi. Tuota haukkumasanaa siis harvemmin käytetään vaikka rumiin seinäruusuihin, jotka ovat ilmiselviä neitsyitä (jollainen itse olen, ja sellaisena ajattelin kenties pysyäkin).

Olen sitä mieltä, että kukaan joka haukkuu naisia h**riksi, ei koskaan ansaitse saada seksiä naiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sä olet ilman. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
2/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan kyseisen sanan käyttö ihan ehdoton ei, mutta en minä sen takia selibaattiin ryhtyisi, että jotkut idiootit sitä käyttävät. Täytyy vain valita mies, jolle moisen sanan käyttö ei tule mieleenkään. Muiden puheista ei tarvitse välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne. Seksissä on lisäksi ällöttävää kun on kaikkia eritteitä ja hikeä ja yök! Kannattaa pysyä neitsyenä.

Vierailija
4/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi niitä ympäriinsä jakelevia naikkosia pitäisi nimittää? Asiahan menee nimittäin niin että jos kerran jaat juuri kaikille jännämiehille ja samalla ainoastaan vittuilet minulle niin totta munassa kutsun sinua h*oraksi, l*tkaksi jne.

No kutsu niitä vaikka etunimellä

Vierailija
5/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus kokeilla seksiä muuten vain, mutta aloituksessa esitellyn asian takia en kehtaa.

Koska sitten jos joku jossain vaiheessa haukkuisi mua h**raksi, en voisi mitenkään puolustautua edes omassa mielessäni, vaan saattaisin pahoittaa mieleni tuosta haukkumasanasta.

Nythän jos joku haukkuisi mua h**raksi, niin tietäisin mielessäni, ettei siihen ole oikeutusta, koska en ole koskaan harrastanut seksiä.

Mutta miten voi kieltää olevansa h**ra, jos seksiä on harrastanut? Kun ihan jo se että sitä on harrastanut, riittää sanan käyttäjälle perusteeksi. Ei siis tarvitse tosiaankaan olla mikään prostituoitu tai välttämättä edes ns. helppo. Haukkumasanana h**ra kertoo vain sen, että sen käyttäjä halveksii naisen seksuaalisuutta, ihan sama missä määrin seksiä oikeasti harrastaa.

En vain halua kokea sitä, että olisin harrastamani seksin takia jonkun mielestä täysin arvoton paska.

Vierailija
6/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on ikuinen dilemma tuon asian kanssa, että ensin pitäisi löytää nainen joka ei ole koskaan seksiä halunnut ja sitten se pitäisi suhteessa saada kuitenkin suostumaan seksiin aina kun mies haluaa. Ensin kelpuutetaan vain joku lähes aseksuaali nainen ja sitten ihmetellään kun seksiä on liian vähän sen kanssa. Mutta omapahan on ongelmansa.

Vierailija
7/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huoria ja lutkia. Huorat ovat alansa ammattilaisia, minulla ei ole mitään heitä vastaan. Vaatii kanttia tehdä sitä työtä. Lutkat taasen ovat asia täysin erikseen, eikä heitä kohtaa minulla ole mitään arvostusta sitä yhdenillanpanoa enempää. Reikä johon tyydytän itseni, mitään muuta ei lutka ole.

Luonnollisestikaan en ketään kutsu näillä nimillä, vaan pidän ihan omana tietonani ja olen kohtelias kanssaihmisilleni.

Vierailija
8/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä voi tehdä todella hankalan.. 🤔

Vierailija
9/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kyllä lukea tuota tekstiä, itse olen neitsyt eikä seksi kiinnosta tippaakaan, mutta kyse on vain siitä ettei kiinnosta, jos kiinnostaisi, niin hässisin menemään ihan niin paljon kuin hyvältä tuntuu, ihan sama miksi ihmiset minua sitten nimittelisi (vaikka tuskinpa nimittelevät, tarvitseeko sitä jokaista pylsimiskertaa koko Suomelle kuuluttaa?).

Jotenkin surullista jos joku jättää asioita tekemättä vain muiden ihmisten mielipiteiden vuoksi.

Vierailija
10/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus kokeilla seksiä muuten vain, mutta aloituksessa esitellyn asian takia en kehtaa.

Koska sitten jos joku jossain vaiheessa haukkuisi mua h**raksi, en voisi mitenkään puolustautua edes omassa mielessäni, vaan saattaisin pahoittaa mieleni tuosta haukkumasanasta.

Nythän jos joku haukkuisi mua h**raksi, niin tietäisin mielessäni, ettei siihen ole oikeutusta, koska en ole koskaan harrastanut seksiä.

Mutta miten voi kieltää olevansa h**ra, jos seksiä on harrastanut? Kun ihan jo se että sitä on harrastanut, riittää sanan käyttäjälle perusteeksi. Ei siis tarvitse tosiaankaan olla mikään prostituoitu tai välttämättä edes ns. helppo. Haukkumasanana h**ra kertoo vain sen, että sen käyttäjä halveksii naisen seksuaalisuutta, ihan sama missä määrin seksiä oikeasti harrastaa.

En vain halua kokea sitä, että olisin harrastamani seksin takia jonkun mielestä täysin arvoton paska.

Varmaan ei olisi pahitteeksi käydä juttelemassa jonkun ammattiauttajan kanssa tuosta miksi elät sen mukaan mitä toiset sinusta sanovat tai ovat sanomatta. Varmaan näkyy monessa muussakin asiassa elämässäsi kuin pelkän seksin kohdalla.

Vierailija
11/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hu0ria ja lûtkia. Hu0rat ovat alansa ammattilaisia, minulla ei ole mitään heitä vastaan. Vaatii kanttia tehdä sitä työtä. Lûtkat taasen ovat asia täysin erikseen, eikä heitä kohtaa minulla ole mitään arvostusta sitä yhdenillanpanoa enempää. Reikä johon tyydytän itseni, mitään muuta ei lûtka ole.

Ja oletat heidän olevan arvostustasi vailla syystä että?

Vierailija
12/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ikuinen dilemma tuon asian kanssa, että ensin pitäisi löytää nainen joka ei ole koskaan seksiä halunnut ja sitten se pitäisi suhteessa saada kuitenkin suostumaan seksiin aina kun mies haluaa. Ensin kelpuutetaan vain joku lähes aseksuaali nainen ja sitten ihmetellään kun seksiä on liian vähän sen kanssa. Mutta omapahan on ongelmansa.

Onko tullut mieleen, että ne on suurelta osin eri miehet, jotka panevat ja ne, jotka huorittelevat neitsytfetississään? Noin muuten aloittajan ei kannattaisi antaa netti- tai baarihuutelijoille noin suurta valtaa omaan seksuaalisuuteensa.

Vierailija
13/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän huoraksi haukkuminen kerro enemmän siitä haukkujasta itsestään kuin haukkumisen kohteesta. Harvemmin tuolla nimityksellä edes tarkoitetaan sen todellista merkitystä, se on vain haukkumasana. Jos sinua sanotaan paskaksi, niin ei se ihminen näe sinua ruskeana haisevana kakkakikkareena. Voit siis olla h*ora vaikket ole koskaan harrastanut seksiä, huoruus on mielentila. Todennäköisesti tuolla epävarmuudellasi vedät m*lkkuja puoleesi magneetin lailla (ja en nyt tarkoita peniksiä vaan idiootteja ihmisiä).

Vierailija
14/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli annat huorittelijoille palkkioksi juuri sen, mitä haluavatkin. Saavat kunnian vaikuttaa käytökseesi.

Mä en aio ikinä välittää koko sanasta. Harrastan seksiä oman (ja kumppanini, luonnollisesti) mieleni mukaan ja jos se jollekin on syy kutsua minua huoraksi, ei se tee mulle mitään. Ei sen kummempi sana mielessäni kuin idiootti. Kertoo enemmän kutsujasta, varsinkin kuinka vakavasti sen lausuu, ai että, voin kuvitella jonkun oikein tärisevät innosta ja syljen lentävän suusta, kun saa painokkaasti lausua "huorraa". Haha, että onkin vahva sana! =D Mullepa ei.

Vierailija
15/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hu0ria ja lûtkia. Hu0rat ovat alansa ammattilaisia, minulla ei ole mitään heitä vastaan. Vaatii kanttia tehdä sitä työtä. Lûtkat taasen ovat asia täysin erikseen, eikä heitä kohtaa minulla ole mitään arvostusta sitä yhdenillanpanoa enempää. Reikä johon tyydytän itseni, mitään muuta ei lûtka ole.

Ja oletat heidän olevan arvostustasi vailla syystä että?

En oleta heidän olevan vailla mitään muuta kuin munaa, mikä sopii mulle.

Vierailija
16/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tämä just ilmenee.

Mies haluaisi naisilta pi**ua, mutta kuitenkin halveksii heitä nimenomaan siitä, että heillä on pi**u ja he käyttävät sitä, mutta eivät vain tämän kyseisen miehen kanssa. Mies varmasti suostuisi ottamaan sitä pi**ua naisilta joita haukkuu h**riksi, mutta saatuaankin sitä varmasti halveksisi näitä naisia ihan yhtä lailla. Korkeintaan esittäisi mukavampaa, jotta saisi jatkossa helpommin, mutta heti vähän suuttuessaan jostain asiasta tulisi oikea asenne eli halveksunta esille, kun h**ra-sana lipsahtaakin taas suusta.

Eli mies pitää naisia h**rina, mutta jos saa itse, niin on tuota sanaa vain kohteliaisuuttaan/kiitollisuuttaan käyttämättä. Se ei kuitenkaan oikeaa asennetta poista.

Vierailija
17/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi niitä ympäriinsä jakelevia naikkosia pitäisi nimittää? Asiahan menee nimittäin niin että jos kerran jaat juuri kaikille jännämiehille ja samalla ainoastaan vittuilet minulle niin totta munassa kutsun sinua h*oraksi, l*tkaksi jne.

No kutsu niitä vaikka etunimellä

Ihan miten vaan, mutta sitä on vaikea ymmärtää miten voit olla niin harhainen että kuvittelet jääväsi ilman koska olet LIIAN KILTTI :D.

Vierailija
18/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelu on vähän kuin homottelu. Känniääliöt huorittelevat naista, kun eivät itse kelpaa ko. naiselle. Ja kokemusteni mukaan pettyneet naiset homottelevat, kun olen torjunut heitä ravintolassa. En ole koskaan ajatellut, että pitäisivät minua oikeasti homona, kun aloitteen kuitenkin tekivät vaan haluavat vain loukata. Ei pure, ei.

Vierailija
19/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kun niin kovasti haluaisivat sitä pillua, niin kannattaisi keskittyä ihailemaan ja ylistämään naisten seksuaalisuutta eikä tukahduttamaan sitä.

Vaikka harva myöntää muiden mielipiteiden yhtään vaikuttavan päätöksiinsä, niin veikkaanpa että moni nainen pitää seksin määränsä tietyssä "kohtuudessa", jotta eivät olisi liian helppoja ja joidenkin mielestä siten h**ra-, l*tka- tai muun vastaavan seksuaalisuutta halventavan tittelin arvoisia.

Ylistäminen voisi käytännössä olla vaikka seuraavaa: "Oho, Pirjo sai taas viikonloppuna. Hyvä Pirjo!" tai "Niina kaatoi peräti kaksi äijää kerrallaan, on se Niina aikamoinen!"

Vierailija
20/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylällä riittää että on syntynyt naiseksi, jotta saa kyseisen lempinimen. Ei väliä onko alaikäinen, neitsyt, seurusteleva, avoliitossa, avioliitossa, eronnut, uusperheellinen tai jotain näiden väliltä. Mies joka ei saa, antaa tämän nimen sille naiselle jolta ei saa. Ja kaikki uskoo ja kertoo eteenpäin. Kysehän on vain yksinkertaisesta katkerasta pelkurista, miehissähän niitä riittää.