Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä haluaisi yhteisen puhelimen omien sijasta

Vierailija
15.08.2017 |

Minusta se olisi hankalaa. Toinen joutuisi aina lainaamaan puhelinta jostain. Mutta kun "meillä ei pitäisi olla mitään salattavaa" eiväthän ystävät enää voisi ainakaan sen jälkeen viestitellä mitään henkilökohtaista.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli lähes hauska. 

Vierailija
2/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, nyt on paksua settiä. Hyvästä yrityksestä huolimatta kuitenkin vain 1/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poikaystäväsi sitten soittaisi sinulle, kun hänelle tulisi asiaa sinulla ja olisitte eri paikoissa?

Vierailija
4/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kontrollifriikiltä ja mustasukkaiselta. Kannattaisi lopettaa suhde, vai ajatteletko itse toisin? Et kuitenkaan muuten tänne kirjoittelisi.

Vierailija
5/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten poikaystäväsi sitten soittaisi sinulle, kun hänelle tulisi asiaa sinulla ja olisitte eri paikoissa?

Miksi haluat olla poikaystäväsi kanssa eri paikassa?

Etkö rakasta häntä?

Vierailija
6/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Kukaan ei oikeasti halua tuollaista

Vierailija
7/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla poikaystäväsi kanssa eri paikassa?

Etkö rakasta häntä?

Totta!  Minähän tosiaan olin hänen mukanaan armeijassa ja hänen opinnoissaankin kaikkialla ja hän puolestaan oli minun mukanani minun opinnoissani ja mm. hampaamme paikattiin yhtäaikaa, kun menimme parihoitolaan. Mutta me rakastammekin toisiamme, toisin kuin jotkut looserit, jotka vain pettävät kumppaneitaan mennen tullen ja palatessa. Me emme eroa ikinä, emmekä tarvi edes omia housuja, voimme olla samoissakin. Ja itseasiassa olemmekin.

Vierailija
8/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tarvitsisit kännykkään ollenkaan. Pitäisi riittää että saat joskus lainata poikkiksen puhelinta ja sun menoista sovitte etukäteen niin ettei hänen tarvi ihmetellä missä olet.

Vierailija
9/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto xD xD

Vierailija
10/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä tarvitsisit kännykkään ollenkaan. Pitäisi riittää että saat joskus lainata poikkiksen puhelinta ja sun menoista sovitte etukäteen niin ettei hänen tarvi ihmetellä missä olet.

Rakastavassa parisuhteessa ei ole omia menoja. On vain yhteisiä. Ihan kaikkialle mennään yhdessä, joten toinen tietää aina missä toinen on.

Vierailija
11/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmuuden vuoksi ja siltä varalta, ettei tämä sittenkään ole provo: juokse, kovempaa ja kauemmas kuin koskaan.

Vierailija
12/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisella edes pitäisi olla puhelin, eikö se vain ole tiellä keittiössä ja imuroidessa?

Vierailija
13/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luovuimme kokonaan kännyköistä, niistä ei ole muuta kuin haittaa. Nykyisin käytämme kommunikointiin niinkin vanhaa keksintöä kuin savumerkkejä. Ainoa haittapuoli itselläni on se, että töihin on matkaa 12 kilometriä ja meillä ei ole lainkaan autoa, joten joudun repussa viemään polttopuita töihin, jos poikaystävä sattuu lähettämään viestin päivän aikana, johon haluaisin vastata. Yritämme hakea nyt yhteistä työpaikkaa, jotta voimme viettää kaiken ajan yhdessä.

Vierailija
14/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon keittiössä aina ruoanlaitto- ja kotitalousvideoita Youtubesta samalla kun kokkaan :) 

Irstassika kirjoitti:

Miksi naisella edes pitäisi olla puhelin, eikö se vain ole tiellä keittiössä ja imuroidessa?

Vierailija
15/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbeth kirjoitti:

Yritämme hakea nyt yhteistä työpaikkaa, jotta voimme viettää kaiken ajan yhdessä.

Olisi paloturvallisempaakin.

Vierailija
16/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katon keittiössä aina ruoanlaitto- ja kotitalousvideoita Youtubesta samalla kun kokkaan :) 

Irstassika kirjoitti:

Meillä videot katsotaan tabletilta. Ei tarvita puhelimia.

Vierailija
17/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisbeth kirjoitti:

Yritämme hakea nyt yhteistä työpaikkaa, jotta voimme viettää kaiken ajan yhdessä.

Olisi paloturvallisempaakin.

Tämä on ikävä varjopuoli.. sain edelliseltä työpaikalta potkut, kun vuoropäällikö suuttui minulle ilmanvaihtokoneen repiessä savua sisälle  ja puhaltaen sen suoraan liiketiloihin.

No, lopulta olisi kyllä saanut olla minulle kiitollinen.. hänellä oli itsellään jäänyt puhelin kotiin, mutta minä onnistuin soittamaan palokunnan paikalle savumerkkien avulla.

Vierailija
18/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on yhteinen tili, on myös yhteinen puhelin. En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka kyllä asuvat yhdessä, mutta eivät pysty jakamaan puhelinta. Minusta sellaiset ei rakasta toisiaan, vaan ovat pelkkiä kämppiksiä. Meillä on ollut yhteinen puhelin siitä asti, kun yhteen muutettiin ja se on ainoa oikea tapa toimia. Puhelinta käytetään tasapuolisesti.

Vierailija
19/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillain naisilla oma puhelin? Jotain rajaa pitäisi olla näissä nykyajan kotkotuksissa... 

Vierailija
20/31 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tärkeintä parisuhteessa on yhteiset kengät. Puoliso valitaan sen perusteella, että jalan koko on sama. Paljon helpompi on, että eteisestä voi ottaa mitkä kengät tahansa, kun aamulla lähdetään käsikädessä samalle työpaikalle.