Minkälaiset ihmiset vastustavat autottomia kaupungin keskustoja?
Kommentit (6)
Monenlaiset ihmiset eri syistä. Itse asun keskustassa ja tarvitsen autoani työssäni.
Siellä asuvat. Kauppiaat. Ihmiset, jotka liikkuvat kauemmas kuin 500 m päähän kotoa.
Suomessa on jo nyt laajoja autottomia alueita, joissa tosin ei ole kauppoja eikä katuja. Miksi myös kaupunkien keskustojen pitäisi olla tyhjiä?
Ei kiinnosta,itse en mene minnekään jos autoa ei saa lähelle ja ilmaiseen parkkiin.
No vaikka yrittäjät joiden työkeikat ovat keskustaan.
Sellaiset lapsiperheet jotka asuvat keskustassa ja lapset harrastavat esim lätkää ja ratsastusta, kolmas jalkapalloa.
Espoolainen joka työpäivän jälkeen piipahtaa Helsingin rautatieasemalta hakemassa jostain liikkeestä jotain ja jatkaa matkaa kotiinpäin eikä halua kuluttaa siihen koko päivää, kun pitää vielä käydä kaupassa, laittaa ruokaa, käyttää lapsi harrastuksessa, pyykätä ja valmistautua seuraavaan päivään.
Yleensä sellainen joka tarvitsee autoa ja jolla on asiointia keskustassa. Itse autoilevana en edes omista kantakorttia taimikäsenykyäänlienee, enkä osaisi sitä käyttää, enkä tiedä mikä bussi tai juna minnekin kulkee.
Inva-autoilijat joiden on vaikea kulkea julkisilla.
Kouvolalaiset.
Sellainen jolla on muutakin elämää kuin työ-prisma-koti.
Autoton keskustahan voisi kyllä olla useammankin kilometrin laajuinen. Autottomat ihmiset voisivat sitten työpäivän jälkeen kantaa kaiken rahdim autottoman keskustan ravintoloihin, kauppoihin jne. Kivaa autotonta puuhaa.
Sellaiset jotka elävät vähän kauempana ja siten kulkevat autolla.