Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystäväni petti

häpeä
14.08.2017 |

eli siis, seuraava etappi minun ja poikaystäväni suhteessa olisi ollut vuosi yhdessä, mutta ennen kun sinne päästiin sain tietää jos jonkinmoisia asioita joiden vuoksi en tiedä mitä tehdä. olen viettänyt suurimman osan ajastani poikaystäväni kanssa, mutta asun perheeni kanssa joten silloin tällöin käyn sielläkin. kaikki oli hyvin, olin varma ettei poikaystäväni koskaan pettäisi ja näin myös kerroin muille, hän oli ainoa johon luotin täysin ilman epäilystäkään mistään hämärästä.
mutta nyt sitten viime viikolla kun olin hänen luonaan, näin hänen sähköpostissaan viestin joka oli tullut panokaveri sivustolta, siinä sitten kävi ilmi että hän on koko suhteemme ajan käynyt alastonsuomi ja panosivustoilla joihin sitten lisäillyt omia alastonkuviaan ja puhunut muille naisille haluavansa panna heitä ja kehunut yms. no, olin valmis sen antamaan anteeksi, kunnes sitten päivien päästä minun katsoessa hänen kuviaan puhelimesta (johon sain luvan tottakai) kävi ilmi että viestittely ei suinkaan ole jäänyt pelkästään seksisivustoille, vaan poikaystäväni on viestitellyt kahdelle ystävättärelleen samanlaisia juttuja, vaihdellut alastonkuvia puolelta toiseen ja kertonut heille kuinka haluaa panna heitä yms.
toisesta en tiedä kauan sitä oli jatkunut, mutta toisen kanssa oli vehtaillut koko suhteen ajan, poistanut keskustelut ja jäljet koko tytöstä, en olisi osannut aavistaa. no, tarina ei suinkaan loppunut vielä siihenkään, vaan poikaystäväni kertoi sitten että toinen näistä naisista oli tullut hänen luo kylään ja hän ei ollut kertonut minulle mitään, he olivat jutelleet ja poikaystäväni oli halannut naista takaapäin ja puristellut hänen tissejään. muuta ei kuullemma tapahtunut, mutta en sitten tiedä onko muita naisia joista en tiedä.
meillä oli yhdessä kohtaa tauko, kuukausia sitten, se kesti 6 päivää, ja silloin hän oli nähnyt jotain deittisivustolla tapaamaansa tyttöä ja ties mitä muuta. koko suhde on siis ollut pelkkää valhetta, poikaystäväni vielä sanoi että ei halua pettää enää mutta ei tiedä tulisiko sitä tekemään uudelleen.
vietin seuraavan yöni siskoni luona, ja näin poikaystävääni jonka kanssa olisin ollut valmis jatkamaan, mutta hän ei sitten halunnutkaan enää minua. halusi olla yksin, silti kosketteli minua ja pussaili muutamaan otteeseen... hän kertoi sitä edellispäivänä ettei koskaan rakastanut minua täysillä, rakasti sen verran että "pystyisi elää kanssani" ja totta kai olin ja olen aivan paskana siitä, mutta sen tapaamisen jälkeen hän on sanonut ettei pysty elää ilman minua ja haluaa vaan olla kanssani. hän kertoo kuinka katuu tekojaan ja kuinka paha sillä on olla ilman minua, vaikka vielä aiemmin ei halunnut kanssani olla.
olen itse aivan sekaisin, en tiedä mitä tehdä koska rakastan häntä enkä haluaisi menettää, kaikesta huolimatta hän on se ihminen joka tekee mut onnelliseksi. en vaan voi unohtaa hänen tekojaan, itken ajatellessanikin sitä mitä hän on tehnyt. mutta en ole varma mitä hän todella haluaa, tai miksi hän on näin tehnyt. hän on koko suhteen ajan sanonut kuinka ei voisi koskaan pettää, haukkunut pettäjiä ja jopa sanonut minulle että jos pettäisin hän tekisi pahaa mulle ja sille jonka kanssa olen pettänyt. en haluaisi tämän jäävän tähän, mutta onko se sen arvoista jatkaakaan?
olemme puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista, yhteenmuutosta, ja sitten kävi näin... mitä tässä pitäisi oikein tehdä? olenko tyhmä jos jään, vai voiko hän muuttaa tapansa? mieleni tekisi vaan hyväksyä miehen teot ja jatkaa, mutta onko se sen arvoista? en tiedä, olo on sekava ja kaipaan tukea tilanteeseen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän