Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulle ehdotetaan monta kertaa viikossa. Onko se yleistä? Mikä on ollut hurjin ehdotus?

• ylös 6
  • alas 6

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Ei ole yleistä. Olisi iljettävää, jos saisin jatkuvasti seksiehdotuksia random äijiltä. Missä sä niitä ap oikein saat? Mun lähipiirissä ei kukaan kehtais muuten vaan ehdotella seksiä naisille :D

• ylös 29
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä. Olisi iljettävää, jos saisin jatkuvasti seksiehdotuksia random äijiltä. Missä sä niitä ap oikein saat? Mun lähipiirissä ei kukaan kehtais muuten vaan ehdotella seksiä naisille :D

Kadulla, baarissa, työpaikalla, netissä.

Vierailija

En ole saanut koskaan minkäänlaista seksiehdotusta. Näytätkö maksulliselta vai miten tuo on mahdollista?

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole saanut koskaan minkäänlaista seksiehdotusta. Näytätkö maksulliselta vai miten tuo on mahdollista?

Minulla on ruskea, suora polkka (oli ennen pitkää). Silmälasit. Paksut kulmakarvat. 168/80kg.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja netissä tarkoitan Fb-kavereilta yv:llä.

Miten joku kehtaa laittaa Fb-kavereille seksiehdotuksia? Jos saa pakit, niin varmaan alkaa kavereiden keskuudessa sana kiertämään.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on ruskea, suora polkka (oli ennen pitkää). Silmälasit. Paksut kulmakarvat. 168/80kg.

Sinua pidetään helppona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinua pidetään helppona.

Miltä maksullinen näyttää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa laittaa Fb-kavereille seksiehdotuksia? Jos saa pakit, niin varmaan alkaa kavereiden keskuudessa sana kiertämään.

Sain myös Dick piccejä, pyytämättä vanhalta kaverilta, jonka kanssa useita yhteisiä kavereita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sain myös Dick piccejä, pyytämättä vanhalta kaverilta, jonka kanssa useita yhteisiä kavereita.

Semmosta. Hyviä kavereita sulla.

Vierailija

Kysyin aidosta uteliaisuuden tai. Ja miksi minä olisin vastuussa fb-kaverini käytöksestä? Ei ole ennen käyttäytynyt niin, enkä pyytänyt kuvia.
T.ap

Vierailija

Olen saanut yhden. Tai oikeastaan yksi ja puoli.

Ensinnäkin: "Saako pillua?"

Toiseksi: "Olisin vongannut, jos olisit ollut vanhempi." (Luuli siis 3-kymppiseksi, vaikka olin alle 25.)

Vierailija

Ai sä taidat olla näitä tissivako/huulettörröllä-ihmisiä joita ikävästi munkin FB-kavereihin mahtuu...

Vierailija

Muahahaha. No en todellakaan saa.

Kanssanaiset nyt haloo, mitä on tämä ap:n syyllistäminen että on varmasti jotenkin naisen oma vika että tutut ja tuntemattomat miehet netissä ja livenä yrittävät saada häneltä seksiä?

Sivut