Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveileeko miehet koskaan naisesta?

N30
14.08.2017 |

Tuntuu, että minun päiväni menevät miehen perään haikaillessa. Haaveilen erilaisista skenaarioista meidän välillämme. Kuuntelen biisejä, jotka muistuttavat hetkistä yhdessä. En ole kuullut hänestä nyt kuitenkaan pitkään aikaan, mutta en saa häntä mielestäni. Voiko nainen pinttyä miehen mieleen? Mitä miehet sitten tekevät tai millaisista asioista haaveilevat? Voiko sitä huomata tästä miehestä mitenkään? Nämä haaveilut on niin yksipuolisia, olisi ihana ajatella, että ehkä hänkin siellä jossain muistelisi minua lämmöllä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt ja ihmetellyt sitä, miten miehet ottavat eron jälkeen monesti melkein heti uuden naisen.

Vierailija
2/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä haaveilen, jos juttu on jäänyt jotenkin kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miten kesken? -ap

Vierailija
4/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt ja ihmetellyt sitä, miten miehet ottavat eron jälkeen monesti melkein heti uuden naisen.

Olisiko juuri siitä kyse, että helpompi ottaa uusi ketä miettiä kun "riutua" vanhaa haikaillen..? En tosiaan tiedä siis.. -ap

Vierailija
5/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Oma kokemukseni on, että valtaosa meistä miehistä on pohjimmiltaan paljon keskivertonaisia tunteikkaampia ja tuntevampia. Minä ainakin kaipaan naistani niin, että pää meinaa välillä räjähtää. Hänen ikävänsä kuulostaa helpommalta, vaikka sitä välillä muistaakin korostaa.

Toisaalta suuria huomio kiinnittyy niihin "menestyjiin", sisäisesti rikkinäisiin miehiin, jotka hurmaavat, mutta eivät sitoudu. Naisten prioriteetit ovat sangen usein nurinniskoin parinvalinnassa. Sinun pitäisi tunnistaa se, onko mies mies vai huikentelevainen pikkupoika. Neuvoisin keskittymään siihen mitä tekee ja miten käyttäytyy; ei mitä sanoo.

Alapeukuttakaa vaan. 

M41

Vierailija
6/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse ollut halukas jatkamaan suhdetta.

Tai jos erottiin muuten vaan liian kevyin perustein. Esim. ilman suuria erimielisyyksiä.

Tai jos ei koskaan päästy edes alkua pidemmällä jonkun yllättävän esteen vuoksi.

Vierailija
7/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tulee ajateltua joskus enemmän, joskus vähemmän. Tapaamaani upeaa naista en ole nähnyt 6 vuoteen enkä varmasti näekään enää, mutta silti muistan kuin eilisen hänen hymynsä, kasvonsa, liikeensä, vaatteensa ym. 

Kaikkea hyvää hänelle jatkoon.

Vierailija
8/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen ensi rakkautta aika useinkin lämmöllä ja siitä on sentaan aikaa 20 vuotta. Sitten toki muutama muukin ihastus ja nuoruudesta toki hyviä muistoja mutta kun 20 vuotta ollut yhdessä saman naisen kanssa niin eipä tässä ihan hirveästi noita muisteltavia ole...

Vierailija
9/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Oma kokemukseni on, että valtaosa meistä miehistä on pohjimmiltaan paljon keskivertonaisia tunteikkaampia ja tuntevampia. Minä ainakin kaipaan naistani niin, että pää meinaa välillä räjähtää. Hänen ikävänsä kuulostaa helpommalta, vaikka sitä välillä muistaakin korostaa.

Toisaalta suuria huomio kiinnittyy niihin "menestyjiin", sisäisesti rikkinäisiin miehiin, jotka hurmaavat, mutta eivät sitoudu. Naisten prioriteetit ovat sangen usein nurinniskoin parinvalinnassa. Sinun pitäisi tunnistaa se, onko mies mies vai huikentelevainen pikkupoika. Neuvoisin keskittymään siihen mitä tekee ja miten käyttäytyy; ei mitä sanoo.

Alapeukuttakaa vaan. 

M41

Tuo muuten varmaan pitää paikkansa. Nimenomaan ne hetket yhdessä on puhuttu niin hellyyttäviä ja oltu intensiivisesti, mutta sitten muutoin tämä ei olekaan ollut niin vahvaa.. Tai siis kaikenlaistahan sitä tapahtuu, että asiat ja ajoitus ei aina ole oikea. Silti sitä miettii, että miksi ei..? Hänessä ei ollutkaan tarpeeksi miestä? -ap

Vierailija
10/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse ollut halukas jatkamaan suhdetta.

Tai jos erottiin muuten vaan liian kevyin perustein. Esim. ilman suuria erimielisyyksiä.

Tai jos ei koskaan päästy edes alkua pidemmällä jonkun yllättävän esteen vuoksi.

Miksi tällaisissa tilanteissa jäät haaveilemaan? Tai siis tarkoitan, että miksi sitä ei sitten kurki jo uusien hameiden alle? En ole koskaan muutoinkaan ymmärtänyt miesten sielun elämää, joten niin vaikea saada kiinni kun toinen sanoo toista ja tekee toista.. Meinaan, että välillä vaikea ymmärtää miksi jokin loppuu. Varsinkin jos tunteet ei silti lopu. -ap

Vierailija
11/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tulee ajateltua joskus enemmän, joskus vähemmän. Tapaamaani upeaa naista en ole nähnyt 6 vuoteen enkä varmasti näekään enää, mutta silti muistan kuin eilisen hänen hymynsä, kasvonsa, liikeensä, vaatteensa ym. 

Kaikkea hyvää hänelle jatkoon.

Ajattelisiko mies näin..? Olen kohdannut useitakin miehiä, jotka ovat tehneet suuren vaikutuksen, osan kanssa olen seurustellut, osan kanssa säätänyt jotakin ja osan olen kohdannut vain hetken elämässäni. Yksi kohtaaminen oli sellainen, jossa mies huolehti minusta niin kauniisti, ettei kukaan ole koskaan niin huolehtinut. Miksi se jäi silti siihen? -ap

Vierailija
12/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen ensi rakkautta aika useinkin lämmöllä ja siitä on sentaan aikaa 20 vuotta. Sitten toki muutama muukin ihastus ja nuoruudesta toki hyviä muistoja mutta kun 20 vuotta ollut yhdessä saman naisen kanssa niin eipä tässä ihan hirveästi noita muisteltavia ole...

Ensi rakkauden muistelemisen ymmärränkin. Olisiko sitä mukava kohdata tämä ensi rakkauden kohde vielä näin pitkän ajan jälkeen? Mutta minä saatan jäädä haaveilemaan lyhyemmistäkin tuttavuuksista, vaikka parisuhteessa ollessani. Eihän se sitä katso. -ap

Vierailija
13/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 90% ajasta.

Vierailija
14/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 90% ajasta.

Ja olet mies? Ketä ajattelet?

Vierailija
15/15 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisi tehdä jos haluaisi tavata toisen vielä uudelleen?