Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ruokatauko nuorenne lukiossa on?

Vierailija
14.08.2017 |

Mikä lukio?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.45-12.30

Vierailija
2/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiv ei sentään vain varttia missään, eihän siinä ehdi kunnolla edes syömään saati wcssä käymään..

Vierailija
4/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toiv ei sentään vain varttia missään, eihän siinä ehdi kunnolla edes syömään saati wcssä käymään..

Lapseni lukiossa onkin semmoset sapuskat ettei tarvitse ruokailun jälkeen rynnätä vessaan...

Vierailija
5/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lukioikäistä nuorta.

Vierailija
6/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni lukiossa onkin semmoset sapuskat ettei tarvitse ruokailun jälkeen rynnätä vessaan...

Jessus, että on köyhää "huumoria"..

Vierailija
7/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lukioikäistä nuorta.

Silloin kysymys olisi ollut "onko sinulla lukioikäista lasta" tmv.

Vierailija
8/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman vuoden pois koulumaailmasta, mutta oletus on, että edelleen useimmissa peruskouluissa ja lukioissa ruokatunti kestää puoli tuntia. Varsinkaan pienillä paikkakunnilla mikään koulumuoto ei voi lähteä sooloilemaan, vaikka mieli tekisikin, sillä suurin osa opettajakunnasta  työskentelle vähintäin kahdessa koulussa, joten lukujärjestysten on oltava synkronissa. Meillä esim. oli parhaillaan joitakin opettajia, joilla oli tunteja kolmessa eri koulussa.

Vierailija
9/9 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 min ja aivan erinomaiset ruuat, kutakuinkin kaikki tehdään itse, usein useampi vaihtoehto, erilaisia salaatteja, joskus itseleivottuja sämpylöitä ja rieskaa, silloin tällöin jälkiruokaakin. Kansanopistolukio. (jos asuu koulun asuntolassa, on myös ilmainen aamupala ja päivällinen, päiväkahvi on myös ilmainen kaikille)