Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion elää rentoa elämää. Teen töitä ja matkustelen :)

Vierailija
14.08.2017 |

Siinäpä se. Mukavaa :)

N26

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi erilaiset käsitykset rennosta. Mä tein töitä niin kauan, että sain kerättyä tarpeeksi varallisuutta sen lopettamiseen, rentoa se nimittäin ei ollut - ja sitä olisi ollut pakko jatkaa, jos olisi matkustellut. N38

Vierailija
2/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44. Matkusteltu on urakalla, monta vuotta työnkin merkeissä. Ei sitä loputtomiin jaksa. Kerran vuodessa nykyisin riittää minulle. Elämässä on muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olet löytänyt kivan työpaikan :)

Itsekin pyrin rentoon elämään, eletään vaatimattomasti ja kohta ollaan useamman perheen voimin lähdössä reissuun, ihana loppukesä tiedossa.

Vierailija
4/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pätemässä ja mainostamassa omaa elämäntapaansa. Ihmiset haluavat ERI asioita, Ap haluaa tuollaista!

Vierailija
5/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen keikkatöitä, miehellä työ kulkee mukana läppärissä. Matkustellaan paljon, lapsia ei ole eikä tule. Ollaan aika vapaita ja vaikea olisi kuvitella elävänsä muunlaista elämää.

Vierailija
6/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työpaikka paljon parjatulla hoitoalalla. Olen ollut vaikka kuinka monessa työpaikassa ja aina tykännyt! Nautin työstäni ja siitä mitä teen. Haluan auttaa ihmisiä. Työkaverit myös olleet joka paikassa todella sydämellisiä. Itse teen hoitotyötä ja matkustelen, eli melko samat ajatukset kuin ap:lla. Toki ap:n ammattia en tiedä.

Vierailija
7/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama taktiikka täälläkin. Elämä on paljon mukavampaa kun tekee jotain itselle mieluisaa työnteon vastapainoksi :)

T. Vela N46

Vierailija
8/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vapaaehtoisesti lapseton helpon ja mukavan elämän kannattaja. Teen opettajan töitä ja matkstelen melkein koko opetuksettoman jakson kesällä (ja joululoman talvella). Halpoja matkoja ei saa juuri koskaan, mutta pidemmät vapaat korvaavat sen.

Vierailija
9/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! :) en kyllä tee töitä tällähetkellä, vaan olen äitiyslomalla, matkustelukin palaa kuvioihin kun lapsi vähän kasvaa.

Vierailija
10/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! :) en kyllä tee töitä tällähetkellä, vaan olen äitiyslomalla, matkustelukin palaa kuvioihin kun lapsi vähän kasvaa.

Äitiysloma oli kyllä oman elämäni rennointa aikaa :) ja matkailukin on nykyään ihan eritavalla innostavaa kun lapselle kaikki on ihan uutta. Ekan kerran oltiin ulkomailla vauvan kanssa kun lapsi oli puolivuotias.

Vierailija
11/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nauttimsta varten.

Vierailija
12/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiysloma oli kyllä oman elämäni rennointa aikaa :) ja matkailukin on nykyään ihan eritavalla innostavaa kun lapselle kaikki on ihan uutta. Ekan kerran oltiin ulkomailla vauvan kanssa kun lapsi oli puolivuotias.

Sama. Tehtiin jopa toiselle mantereelle puolivuotiaan kanssa. Ihan eri kuvan saa maailmasta kun reissaa lapsen kanssa. Tänä kesänä oltiin Legolandissa. Samalla pengottiin koko Tanska autolla läpi. Lapsettomana oltaisiin varmaan jääty pörräämään Köpikseen.

Vierailija
13/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento elämä mullakin :) 46-vuotiaana teen osa-aikaista, rentoa työtä. Lapset jo miltei täysi-ikäisiä. Aina matkusteltu paljon. Mies jäämässä vajaan 10 vuoden päästä eläkkeelle (saman ikäinen kuin minä) ja sitten minäkin lopetan työt. Matkustellaan, tuetaan omia lapsiamme ja heidän mahdollisiaan perheitään niin paljon kuin haluavat sekä huolehditaan omista vanhemmistamme :)

Vierailija
14/14 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuetaan omia lapsiamme ja heidän mahdollisiaan perheitään niin paljon kuin haluavat sekä huolehditaan omista vanhemmistamme :)

Meillä on sitten aika eri käsitys rennosta elämästä.