Pelottava youtubevideo Anneliese Michelin (Emily Rosen) riivaajasta ja manauksesta! Ei hermoheikoille!
En usko yliluonnollisuuksiin mutta tää video pistää kyllä kananlihalle vaikkei periaatteessa olekaan muuta kuin ääni. Mutta noi äänet on kyllä aikamoisia. Huhhuh. Pitäiskö tässä alkaa varmuuden vuoksi uskomaan yliluonnolliseen...?
Kommentit (19)
Minulla on ollut "yliluonnollisia" kokemuksia ja näkyjä. Minulla on myös paljon mt-ongelmia. En usko yliluonnolliseen vaan sairauksiin ja ihmismielen heikkouteen. Olen tylsä, tiedän.
Onhan noita muitakin ja ihan lääkärien kanssa toditettuja levitointeja ja tietoa asioista joita ei voisi tietää.
En usko minäkään mutta toki aina tollaiset videot vähän väristää. Michelkin oli sairaalahoidossa ja lääkityksellä ja siltikin meni pahempaan suuntaan...
Osaako kukaan saksaa taitava kääntää tuota vähän? Kyllähän sen sisällön oikeastaan tietää suurinpiirtein muttasilti olisi kiva jos joku vähän kääntäisi!
Eikö tuolla ollut joku skitsofrenia ja kuoli lopulta aliravitsemukseen kun söi tuhkaa tms paskaa eikä mitään oikeaa.
Taisi olla skitsa ja epilepsia mutta hoitoa ja lääkitystä sai..
Tietöökä joku muita samanlaisia tapauksia kuin tämä michel??
Haluaisin katsoa tuon videon, mutta oon yksin kotona ja nössö ja säikky, joten uskalla. Noloa, tiedän.
Onhan toi nyt pelottavaa tavallaan, mutta toisaalta kun miettii, niin osattiinko tuolloin hoitaa skitsofreniaa? Millaista lääkitystä hän sai ja mihin vaivoihin? Jos hänellä oli paha skitsofrenia ja muita mielenterveysongelmia niin en pitäisi tuota mitenkään outona.
Tietty vähän omituista tuo on, enkä suhtaudu täysin skeptisesti yliluonnolliseen tai demoneihin sun muihin.
Joku mielenterveyspotila horisee omiaan omituisella äänellä? Mitä pelottavaa tuossa muka on?
Hänellä oli skitsofrenia. Surullista.
Videota en viitsi katsoa, mutta tähän tarinaan liittyvä kauhuelokuva oli karmivin ikinä. Lopetti minulta koko genren, ei vaan pystynyt enää.
Eilen juuri tuli toi emily rosen riivaaja...hyi
WANHA. Taidat olla uusi internetissä
nouse