Vierailija

Eli olen tuntenut ihmisiä, jotka haluavat esim. puhua siitä, että sinulla on hörökorvat, mutta ottavat sen puheeksi sanomalla, että heillä itsellään muka on hörökorvat. Ja sitten he kyttäävät reaktiotasi.

Joskus se on erittäin läpinäkyvää, esim. minulla on akne, josta en koskaan ollut puhunut yhdelle kaverilleni. Kerran kun akneni oli pahana, kaverini tuijotti minua ensin pitkään ja sanoi sitten "Ärsyttävää, kun mulla on nyt niin paljon finnejä...", vaikkei hänellä ollut yhtä ainutta finniä. Ja sitten hän odotti, että rupean tilittämään aknestani. En ruvennut. Nauroin vain ja sanoin "sä oot harhainen".

Oletteko törmänneet tähän ilmiöön?

• ylös 19
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Juu, otetaan puheeksi jokin vartalonkohta, selluliitti ja reidet ja odotetaan kieli pitkällä, että muut alkavat haukkua omaa kehoaan. En koskaan mene siihen lankaan.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Esim. joku xs-koon housuja käyttävä alkaa puhua jostain persläskeistään tai sellusta tai viikon välein kampaajalla käyvä selittää kuinka "onhan nää tosi ohuet nää mun hiukset mut mielestäni tälleen leikattuna vähän paremmat". Ja sitten odotetaan. Ja yleensä joku aina astuu miinaan ja aloittajan huulille nousee ilahtunut, ivallinen ja ilkeä hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmaan sukua sille, että haukutaan itseä ja odotetaan, että kaveri alkaa sanoa vastaan. No ei aina jaksa vängätä. 

Vierailija

Hah. Jääneet lapsen tasolle. Tiedättehän nämä "mun piirustus meni ihan pilalle", kun pikkulapsi kaipaa kehuja.

Vierailija

Yleensä kysyjällä on heikko itsetunto, hän ei kestäisi akneisena tai läskisenä ja kadehtii itseluottamusta.
Luonnevikaiset testaa muiden rajoja. Erillisyyttä voi vahvistaa tokaisemalla vaikka jotain yleistä ja "mutta mä oon mä ja sä oot sä, me ollaan eri ihmisiä" tms.

Vierailija

Minua nolottaa aina, kun eräs tuttavani kertoo muille, miten samanlaisia me olemme. Mielestäni olemme hyvinkin erilaisia arvomaailmamme, huumorintajumme ja rahankäyttömme suhteen. Tämä tuttavani on avoimen vihamielinen kaikkea erilaisuutta kohtaan, vaikka esittää maailmankansalaista. Hän kertoo mielipiteitään ikäänkuin ne olisivat myös minun mielipiteitä. Olen joutunut oikomaan hänen puheitaan ja se johtaa usein kiusallisiin tilanteisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.