Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset pottuilee matkustamisestani

Vierailija
13.08.2017 |

Teen vuodessa 4 etelän lomaa, koska kaipaan aurinkoa. Lisäksi 3-4 pidennettyä viikonloppua Euroopan kaupungeissa ja satunnaisesti piipahdan Tukholmassa/Tallinnassa/Köpiksessä. Tämä matkailu on ainoa "paheeni" mutta tämäkin aika pitäisi käyttää ilmaisena työvoimana entisellä kotitilalla, jota velipoika nykyään ylläpitää. Jatkuvaa kettuilua sukulaisilta ja siitä, mitä minä muka etsin ulkomailta.
Hitto! Saa kai sitä ihminen käyttää rahansa ja aikansa kuten tahtoo!!!!!!!!!!!!!
Minun päiväni maalla ovat ohi. Olen kaupungistunut enkä kaipaa lannan hajua tippaakaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia, että suku kritisoi ajan ja rahankäyttöä, vaikka ikää jo yli 30?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli avartavaa, kun tajusin että sukulaisille ei ole mitään tarvetta kertoa matkoista. Varsinkin pidennetty viikonloppu menee helposti niin, ettei kukaan edes tiedä että olet reissussa. Jos joku soittaa, vastaat normaalisti ja kerrot mitä teet paikkaa mainitsematta.

Vierailija
2/2 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että etsit huumeita ja seksikokemuksia, joita Suomesta ei saa :)

Tai sitten yhdyt liioitellusti kettuiluun "aivan, niin totta, olet aivan oikeassa, kamalaa" jne.

Älä nyt missään nimessä ainakaan selittele tai puolustaudu, et ole tilivelvollinen kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä