Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoja ajatuksia sinä joskus ajattelet?

Hullu!!!!
13.08.2017 |

Minulla on ilmeisesti liikaa aikaa ajatella, kun mietin joskus esim. seuraavia asioita:

- Mitä jos tämä hereillä oleminen ja sinä aikana kokemamme asiat ovatkin tavallaan unta ja kun luulemme näkevämme nukkuessamme unia, niin niissä tapahtuvat asiat ovatkin oikeaa elämäämme?

- Miltä tuntuisi, jos vaipuisi koomaan vaikka 20 vuodeksi ja sitten heräisi siitä täysin uudenlaiseen maailmaan?

- Miltä tuntuisi syntyä kokonaan vailla aisteja, siis ilman kuuloaistia, näköaistia, tuntoaistia, tasapainoaistia, hajuaistia tai makuaistia? Tai miltä vaikka syntymästään kuurosokeasta tuntuu ja minkälaiseksi hän käsittää maailman?

- Mitä jos on olemassa joku tämän maailman rinnalla oleva rinnakkaistodellisuus, jossa eläisi myös ihmisiä, jotka olisivat tietoisia meistä, näkisivät ja kuulisivat meidät yrittäen saada meidät huomaamaan itsensä ja saamaan meidät kommunikoimaan kanssa? Entä jos se rinnakkaistodellisuus olisikin täysin päinvastainen kuin tämä maailma, niin minkälainen se olisi?

- Miten muut ihmiset kokevat maailman? Mitä jos joku toinen kokee maailman täysin eri tavalla kuin minä? Jos hän näkee vaikka värit ihan erinäköisinä kuin minä, hän näkisi vaikka punaisen samanlaisena kuin minä sinisen, mutta kutsuisi sitä kuitenkin punaiseksi, koska on oppinut, että se on punainen? Pakkohan eri ihmisten on kokea maailma eri tavalla kuin muiden koska joku tykkää vaikka ihan eri asioista kuin minä. Joku tykkää vaikka kovasti sieniruoista, karaoken laulamisesta ja rakastaa siivoamista, joista asioista minä en pidä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen noita samoja funtsinut. Tuo värijuttukin, just yksi päivä mietin sitä.

Yksi mitä mietin, on se että kun meillä on vain nämä 5 aistia, niin pakkohan maailmankaikkeudessa on olla paljon muutakin aistittavaa joista emme voi tietää. Eihän syntymäsokeakaan millään tiedä mitä on nähdä. Tai syntymäkuuro mitä kuulla. Millä kaikin eri tavoin voisikaan tämän kaiken kokea.

Vierailija
2/2 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, mutta pienenä luulin hetken, että toiset osaa lukea sun ajatukset. Koska Aku Ankoissakin oli näkyvät ajatuskuplat ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän