Miksi synnytyksen jälkeen olen nauttinut seksistä enemmän?
Alariesynnytysten jälkeen kehoni muuttui. Olen nauttinut seksistä enemmän. Tuntoaistini emättimessä on parantunut paljon. Olen ihmetellyt tätä vuosia.Mitä emättimelleni on tapahtunut vauvojen puskettua sieltä läpi?😶 Osaako joku kertoa mistä se johtuu? Onko muille käynyt samoin?
Kommentit (14)
Minulla ihan sama kuvio : ) Orgasmit ovat vahvistuneet, lihakset ja jopa pillu tiukentunut entisestään :o....kyllä vaan, niin se on! Toki noita lihaksia olen hieman satunnaisesti treenannut, mutta olen saanut kehuja tiukkuudesta, ihan peruskoon mieheltä. Olen siis huomattavasti parempi pano (jos nyt näin raa' asti saa sanoa) nyt kuin ennen lapsia. Mistä lie tämä kaikki johtuu, siihen en itsekään osaa vastata, mutta kiitollisena otin tiukan pillun vastaan ja lypsävät lihakset ; )
Minä en tietenkään osaa sanoa miten tämä muutos on tapahtunut, mutta sen tiedän että se on aika tavallinen ilmiö. Toisin kun yleisesti höpötetään, nainen kypsyy synnytyksien yhteydessä naisena ja on parhaimmillaan sitten myös seksikumppanina.
Poikkeuksiakin tuosta säännöstä on, mutta minun kokemusteni mukaan tämän suuntaiset muutokset ovat hyvin yleisiä.
M65
Samansuuntaiset kokemukset. Jostain luin, että raskausaikana naiselle kasvaa alapäähän lisää hermoyhteyksiä ja siksi seksi on parempaa synnytysten jälkeen. Alapäästä tulee herkempi, orgasmin saa helpommin ja ne ovat huomattavasti voimakkaampia ja kiihottuminenkin on nopeampaa.
Lisäksi mä ainakin koen, että minusta tuli jotenkin paljon vapautuneempi ja estottomampi, en tiedä mistä se johtuu. Mun pimppi ei kyllä ole tiukempi, mutta ei se kyllä paljon löysempikään ole ja jumppa on tehnyt kyllä lihaksista voimakkaammat. Olen myös enemmän sinut vartaloni kanssa, ei haittaa, vaikka en ole enää yhtä hoikka, normaalipainoinen kuitenkin. Tykkään kun on enemmän muotoja ja niin tuntuu mieskin tykkäävän. Ja koska seksi tuntuu paremmalta kuin ennen, niin haluankin sitä paljon enemmän kuin aiemmin, toki meidän lapsetkin ovat jo isoja. Mutta en ollut haluton heidän ollessaan pieniäkään, mutta silloin usein väsymys vei voiton.
Tätä samaa olen kuullut oikeastaan kaikilta ystäviltänikin. Ihmettelen, että miksi aina väitetään, että seksielämä huononee lasten myötä. Niin käy kyllä varmasti useimmille, mutta se on lyhyt ja ohimenevä vaihe.
Sama itselläni :) Myönnän kyllä olevani löysempi kuin aiemmin (viimeisestä synnytyksestä nyt jo 4 vuotta), mutta orgasmit ovat paljon voimakkaampia, ja olen ruvennut myös ejakuloimaan. Eli jälleen osoitus siitä ettei tiukkuudella ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Sama itselläni :) Myönnän kyllä olevani löysempi kuin aiemmin (viimeisestä synnytyksestä nyt jo 4 vuotta), mutta orgasmit ovat paljon voimakkaampia, ja olen ruvennut myös ejakuloimaan. Eli jälleen osoitus siitä ettei tiukkuudella ole merkitystä.
Ei ehkä sinulle naisena. Mies onkin sitten eri juttu. Ei se kullin kokokaan miehen nautintoon vaikuta.
Niin ja ejakulointi/ squirttaus on tullut mullekin sivujuonena kuvioihin lasten saamisen jälkeen :D Mies käy ihan kuumana, kun pillu on märkä ja entistä tiukempi...ei voi valittaa : )
Nainen42 kirjoitti:
Niin ja ejakulointi/ squirttaus on tullut mullekin sivujuonena kuvioihin lasten saamisen jälkeen :D Mies käy ihan kuumana, kun pillu on märkä ja entistä tiukempi...ei voi valittaa : )
Pystytkö millää aavista millon se squirttaus tulee.?T.Kielimies
En pysty, alapää elää ihan omaa elämäänsä heh. Kaikki puristaminen, lypsäminen ja squirttaus tulee täysin omasta tahdostaan...siinä menee itsekin vähän kuin "sika narussa" touhun tiimellyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä sinulle naisena. Mies onkin sitten eri juttu. Ei se kullin kokokaan miehen nautintoon vaikuta.[/qu
Täytyy kyllä sanoa, että sillä, että nainen nauttii seksistä, on kyllä suurempi merkitys kuin tiukkuudella. Se, että nainen on suunnilleen aina halukas, hetikohta kiihottunut (ja se näkyy!) ja huutaa orgasmien kourissa, on kyllä niin kiihottavaa, että siinä ei tiukkuus edes muistu mieleen. Surkeeta, jos seksissä tärkeintä on naisen tiukkuus tai miehen peniksen koko. Kyllä mulle se tunne ja kiimainen nainen on tärkeämpää. On tietysti naisestakin kiinni, mutta kyllä synnyttänyt nainen yleensä on paljon parempi petikumppani kuin ei-synnyttänyt. Tää on vaan tosiasia, sen tietää kun on riittävästi kokemusta.
Miehenä olen kyllä toista mieltä. Toinen toistaan löysempiä römpsiä, ottaisin ihan mikä päivä tahansa takaisin ei synnyttäneen naisen. Tämä on ikävä totuus, mutta näin se vain on.
Varmaan yhtä paljon kuin synnyttäneillä on löysiä römpsiä, niin miehillä on ongelmia peniksen kanssa...koko tai joku muu ei toimi, jos nyt aletaan kärjistää. Kyllä synnyttäneellä voi olla todella tiukka pillu ja hyvät lihakset auttavat asiaan myös. Ja itselläni siis sen verran tiukka, että yli 4cm halkaisijan penistä en halua alkaa edes ajatella...kipeää tekee oli miten kiihottunut hyvänsä. Meitä on moneen junaan amigo.
Ap vastaa, ei mun pillu ainakaan ole löysä, vaikka olen synnyttänyt. En ole mistään netistä löytänyt vastausta, miksi tunto aisti on lisääntynyt emättimessäni synnytysten jälkeen. Lasten saaminen on tuonut elämääni nautintoa.Miksi aiheesta ei lue missään, kiinnostaisi tietää.
Kokeneet kaiken tietää, tässäkin ketjussa. Nainen paranee äidiksi tullessaan. Oikeastaan vasta sitten on täysi nainen, siihen asti tyttönen. Poikaset höpisöö muuta. M53
Piti kirjoittaa alatiesynnytysten jälkeen.