Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko "vetovoiman laki" vai kuvittelenko vain?

Vierailija
13.08.2017 |

Olen kuullut tuosta vetovoimahommasta jo vuosia ennen mitään Salaisuus-kirjaa tms. ja kokeillut tuloksetta lukuisia kertoja. Aina olen päättänyt, että nyt kyllä paneudun siihen ja saan kohta miljoona euroa. No ei ole toiminut, en ole saanut yhtään ylimääräistä euroa ja olenkin jo pitkään pitänyt koko hommaa ihan humpuukina.

No nyt sitten eräs hommaan hurahtanut ystäväni opasti mua ja vannoi, että että toimii, jos teen niinkuin hän opastaa. Päätin vielä kerran kokeilla hänen neuvoillaan ja nyt musta tuntuu, että se toimii. Vai voiko olla sattumaa, että toiveeni toteutuva jopa päivässä-parissa? Nyt en olekaan haaveillut miljoonasta, vaan elämäni asteitteitaisesta parantamisesta, sellaisesta, johon pystyn uskomaan.

Muutama esimerkki parin viime viikon ajalta: aloin uskoa, että saan koko vaatevarastoni uusittua ja sellaisella vaatteilla, jotka ovat just mun makuuni ja sellaisen hintaisia, että voin ne suunnilleen kerralla hankkia. Menin kirpparille ja siellä oli kaksi pöytää täynnä just mun tyylisiä vaatteita, oikean kokoisia, puoli-ilmaisia ja kuin uusia laatuvaatteita. Käsittämätöntä, en ole juuri koskaan löytänyt mitään sopivaa. Muutaman päivän päästä menin uudelleen ja pöytiin oli tuotu lisää vaatetta. Sain kerralla kymmeniä uusia vaatteita ja muutaman kenkäparin ja kaikki maksoivat yhteensä n. 150 e, joukossa mm. upea villakangastakki ja kuin uudet talvisaappaat.

Tästä innostuneena aloin haaveilla talomme sisustamisesta vähän uuteen uskoon. Suunnittelin sohvan tuunauksen, verhot, tyynyt, matot...ja tadaa, kiersin kaupunkimme kirpparit ja sain melkein kaiken kokoon yhdellä kerralla. Upea villamatto 30 e, siistit korituolit 10 e kpl, sohvanpäällinen, kasa koristetyynyjä, lisää mattoja ja juuri oikeissa väreissä, ihania räsymattoja (kuin uusia) 5-20 e kpl. Arabia ihania vanhoja kahvikuppeja 4 e parilta.

Ja sitten työtarjous, josta ehdin haaveilla viikon verran. Olen yrittäjä ja harvoin tulee varsinaisia tarjouksia, vaan itse pitää työtään tarjota. Nyt olen täystyöllistetty ainakin jouluun asti. Näin ei ole käynyt vielä ikinä ennen.

Ja jo monta muutakin toivetta on toteunut ja nimenomaan ne, mihin olen "voimani" keskittänyt ja jotenkin olen osannut jo etukäteen iloita pyytämistäni asioista. Nyt uskoni ja varmuuteni kasvaa koko ajan, ja tuntuu, etten malta odottaa huomista, mitähän silloin tapahtuu? Voiko tämä olla vain sattumaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Minä haluaisin tietynlaisen auton,mutta se maksaa tietyn määrän ja rahaa ei yksinkertaisesti ole niin paljon,miten voisin saada auton vaikka kuinka haluaisin?

Haluaisin myös kiihottavan naisen jolle olisin paras ja ainut,seksi olisi todella tyydyttävää ja hyvää ym.

Todellisuudessa en saa mitään kontaktia naisiin,erästä ihastusta haaveilin useamman vuoden,mutta ei siitäkään mitään tullut.

Toimiiko homma vain naisilla?

Ala hommata sitä rahaa.

Ja mitä siihen naiseen tulee, ala miettiä, miten sinä olet unelmien prinssi sillä sillä kaavalla naisesta kaivetaan ulos paras potentiaali.

Vierailija
42/45 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen haaveilin kovasti pillusta. Vaimo ei kuitenkaan lämmennyt. Vetovoiman laki ei siis toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi näin suuri osa akoista olla suoranaisia typeryksiä. :O

Ei ole mitään mekanismia mikä tuon saisi toimimaan. Sattumia ja kognitiivista dissonanssia ja kanalauma sekaisin kuin... no kanalauma.

Minä en usko että tähän liittyy mitään magiaa tai yliluonnollista, mutta uskon silti samalla että systeemi toimii. Ja omassa elämässäni se toimiikin juuri osapuilleen ketjussa kuvatulla tavalla. On toiminut lapsesta asti.

Luultavasti ap:lle kävi niin, että kun hän oli ohjelmoinut mieleensä haluamansa kaltaisen sisustuksen, hänen alitajuntansa oli ylivirittynyt havaitsemaan ympäristössä juuri siihen sopivia asioita, ja tämä lisäsi sitä todennäköisyyttä että hän noita asioita myös löytää. Kun hän alkoi lisäksi ajatella tämän olevan mahdollista pikkurahalla, hän päätyi ko. ajatuksen seurauksena menemään sinne kirpparille. Se, että siellä oli juuri silloin noita sopivia tavaroita, oli sattumaa, mutta koska kuvatunlaiset tavarat eivät ole kovin harvinaisia, vastaavia sattumia osuu kohdalle kohtalaisen usein, joten todennäköisyys että juuri tuolla kirpparikäynnillä löytyy jotain, oli jo valmiiksi kohtalaisen hyvä. Loput hoitui sillä, että ap uskoi löytävänsä jotain + oli virittänyt aivonsa havaitsemaan sekavista kirpparipöydistä juuri ne oikeanlaiset tavarat.

Minusta siinä ei ole kuitenkaan mitään pahaa tai lyttäämisen arvoista, jos joku uskoo mekanismin olevan jotenkin yliluonnollinen. Se kun auttaa monia ihmisiä kehittämään uskoaan vahvemmaksi. Mikä tahansa mikä siinä auttaa, on vain plussaa, koska se johtaa konkreettisesti parempaan lopputulokseen.

Onnittelut ap:lle hienosta asennemuutoksesta!

Vierailija
44/45 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/45 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up