Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut vihaamaan kiinalaisturisteja

Vierailija
13.08.2017 |

Vajaa vuosi sitten muutin Helsinkiin ja ei ollut kiinalaisista mitään pahaa sanottavaa, koska sitä ennen oli kokemusta vain vaihtareista jotka kyllä osasivat käyttäytyä asiallisesti. Nyt on kyllä ajoittaan palanut käpy niihin. Kävelevät päälle jos satut pysähtymään tai olemaan niin kävelevät siltikin ja työntävät edestä. Tämä asia on ruvennut eniten näissä vituttamaan eli työntävät ja tuuppivat tai jossain jonossa pitää tulla iholle kiinni. Sitten ostavat tontin mitä ihmeellisimmistä paikoista kuten esim. kaupan oven edestä ja jäävät siihen miettimmän mitä tekee seuraavaksi tukkien näin ollen kaikkien tien. Kolmas ovat hemmetin kovaäänisiä. Kävin Suomenlinnan kirkossa ja siellä oli ihan kylttikin, että se turpa kiinni ja muille turisteille tämä oli itsestäänselvyys kun astutaan kirkkoon, niin nämä huutaa 80 desibelin voimalla eikä edes varmaan mieti miksi kaikki on hiljaa. Mutta nuo tuovat enemmän rahaa Suomeen mitä minä maksan veroja, niin joko totuttava tuuppimiseen ja huutoon tai muuttaa itse pois.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme