Vierailija

olen polttanut askin päivässä yli 20 vuotta ja lopetan kuin seinään?
Vai kannattaako ottaa jotain apuvälineitä, kuten lääke, nikotiinivalmiste tms?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Itse poltin 25 vuotta ja tumppasin kertalaakista. Polttamatta jo reilun vuoden. Kaksi ensimmäistä päivää meni miten kuten, kolmas oli ihan kamala - fyysinen ja henkinen kipu oli niin voimakas, ettei voinut kun maata ja itkeä. Sen jälkeen on ollut pelkkää ylämäkeä (positiivisessa mielessä). Suosittelen! Korvikkeista itsestään saattaa tulla riippuvuusongelma, joten harkitse asiaa niiden suhteen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse poltin 25 vuotta ja tumppasin kertalaakista. Polttamatta jo reilun vuoden. Kaksi ensimmäistä päivää meni miten kuten, kolmas oli ihan kamala - fyysinen ja henkinen kipu oli niin voimakas, ettei voinut kun maata ja itkeä. Sen jälkeen on ollut pelkkää ylämäkeä (positiivisessa mielessä). Suosittelen! Korvikkeista itsestään saattaa tulla riippuvuusongelma, joten harkitse asiaa niiden suhteen...

Poltin siis punaista Mallua kaksi askia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiitos vastauksestasi. Sain reseptin kalliiseen lääkkeeseen, mutta se ei taida välttämättä edes auttaa, vai voi jopa pahentaa olotilaa..Ehkä sitä kestäisi ne alkupäivät, kun tietäisi että sitten helpottaa. ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Sain reseptin kalliiseen lääkkeeseen, mutta se ei taida välttämättä edes auttaa, vai voi jopa pahentaa olotilaa..Ehkä sitä kestäisi ne alkupäivät, kun tietäisi että sitten helpottaa. ap.

Helpottaa! Se on se pari päivää ja sen jälkeen se on vain tavasta poisoppimista ts "käsille töitä".

Vierailija

Suosittelen lukemaan Allen Carrin kirjan Stumppaa tähän. Omalla kohdalla (useita lopetusyrityksiä) olen huomannut, että jos lopetan nikotiinikorvaustuotteiden käytön liian aikaisin, sorrun polttamaan. Nyt käytin varmaan pari vuotta, kunnes purkka alkoi ällöttää. Olen ollut polttamatta kokonaan yli kolme vuotta ja tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään laittaa tupakkaa enää suuhun. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.