Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitamiineista ja lisäraveinteista tietäviä paikalla? Kesän aika rankka juopottelu ja tervehtyminen??

Vierailija
13.08.2017 |

Olen keski-ikäinen virkanainen ja koko pitkän lomani pidin semmoista "vähintään-pullo-viiniä-alkuun ja sitten illalla lisää"-tahtia juomisen kanssa. Painan 80 kiloa eli pullollinen hyvää roseeta siinä lounaan ja illallisen välillä ei vielä nosta nousua päälle edes. Joten määrät on olleet aika isot kyllä, jos nyt edes viitsin alkaa laskemaan.

Nyt pitäisi saada kroppaa ja olotiloja jo tasoiteltua.
Ostin erittäin vahvaa omegaa jossa myös monet b-vitamiinit mukana. PItäisi ottaa yksi päivässä.
Ajattelin ottaa kunnon kuurina tähän alkuun, eli pari kapselia päivässä. Lisänä olen juonut 2, 5 - 3 litraa sitruunavetta.

Auttaako juopottelun vahinkoihin ja aivojeni sumuisuuteen tuo omega ja nimenomaan b-vitamiinin nauttiminen??
Nehän antaa katkollakin b-vitamiinia paskathousuissa-juopoille, joten kait siinä jotain vaikutusta pitäisi olla.
Kuka voisi vähän tsempata tai neuvoa että minkälaisella detoxkuurilla ja vitamiinipistoksilla tästä saisi kunnon paremmaksi ja voisi alkaa taas syksyä edes ajattelmaan??

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuollaisella tahdilla AP ei kyllä joku päivä pystykään enää palaamaan töihin ja arkirutiineihin ihan tosta vain...

Niin: alkoholismi on etenevä sairaus...

Niinhän se tuppaa olemaan.

ap, pysy vahvana. Ota päivä kerralla, viikko kerrallaan. Itse olen tissutellut vuosia lähes päivittäin, salakavalasti siitä tulee tapa ja alkoholi jää "asumaan taloon". Jotenkin kummasti sitä unohtaa, että alkoholin ja muidenkaan päihteiden ei pitäisi olla päivittäinen tapa. No jonkun 12cl ruokaviiniä tai yhden keskioluen joka päivä vielä ymmärrän, mutta kun alkoholista hakee pientä nousua niin määrät ei pysy noin pienenä.

Itsellä menossa nyt valaistumisen kausi, on laitettava omat aivot tajuamaan että joku 2 kertaa kuussa viikonloppuna voi vähän kiskoa, max viikonloppuisin. Mutta su-to on osattava olla ilman viinan pirua. Omaa psyykettä on vaan koulutettava nyt kun sen on kuraksi pistänyt. Eiköhän se maksa yms. siinä samassa parane.

Vierailija
42/51 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan rasittama maksa + maksaa rasittavat luontaistuotteet = elinsiirtojono.

Eikö tässä ketjussa nimenomaan neuvottu varomaan maksaa rasittavia lisäravinteita ja valitsemaan ne huolella ja katsomaan, että ne olisi varmasti maksaa tukevia? Sekä toimimaan funktionaalisen lääkärin ohjeiden mukaan, joka on noihin perehtynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret kiitokset kannustavista vastauksista! Otan kaikki neuvot käyttöön.

Minun juomiseni on aina erittäin humalahakuista ja siksi määrät ovat aina reippaita.

Sen takia olen myöskin joutunut rajoittamaan juomisia eli en juo missään edustustilaisuuksissa tai juhlissa vaan liikun autolla.

Koska olen lapseton ja naimisissa paljon matkustavan miehen kanssa, meinasi yksin kotona "viinien harrastaminen" mennä ihan mahdottomaksi eli päivittäiseksi.

Nyttemmin olen "ulkoistanut" alkoholin käyttämisen täysin meidän kakkoskotiimme saaristoon.

Sinne keräämme vanhaan kellariin juomia.Ah, kellarin viileydessä meitä odottavat rieslingit, cavat, roset, oluet ja lonkerolaatukot...

Landella voin juoda, Krapulat on ihan erilaisia ilkona ja veneen vauhdissa.

Pitkän loman jälkeen tosiaan posket on turvoksissa mutta siitä pääsee täällä arjessa kunnon kuurilla jossa huuhtelen kropasta kesän jäljet pois.

Kiiitos kaikille neuvoista ja lämmintä loppukesää. Syyskuussa onkin jo pieni syysloma...

Anteeksi, jos olen väärässä, mutta nyt aloin kyllä epäillä, että tää ketju on se viikonlopun 5/5 provo... Täällähän joku yritti saada jengin keksimään jonkin kunnon provon.

Vierailija
44/51 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamani linkki youtubeen poistettiin. Voihan sen käydä halutessaan katsomassa hakusanalla Old Before My Time Alcohol Documentary koskien englantilaisia nuoria aikuisia. 

Vierailija
45/51 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfalipoiinihappo on ensijainen ravintolisä korjaamaan maksavaurioita. Se on paljon tehokkaampi kuin NAC tai maarianohdake. Se on pelastanut ihmisiä lähes 100%:n todennäköisyydellä esim. vakavista sienimyrkytyksistä, mutta länsimainen lääketiede ei ollut kiinostunut tästä ravintolisästä, nämä tulokset ovat jo 1970-luvun lopusta.

Toinen kokeilemisen arvoinen lääke on Biotien kehittämä Selincro, jota Lundbeck markkinoi, se vie yksinkertaisesti halun juoda pois. Kallis lääke kutenkin, taitaa olla viisi erkkiä per nappi.

Eikö tuota alfalipoiinihappoa oteta myös jos hammaspaikkojen amalgaamit liuenneet kehoon? Tuohan paikkaa tehokkaasti vanhenevaa ihoakin, kaveri söi sitä kuukauden ja kasvojen rypyt vähenivät ja iho muuttui kimmoisaksi. Siksi aloitan itsekin. Pissi saattaa kuulemma haista samalle kuin parsan syönnin jälkeen eli rikkipitoiselle.

Amerikkalaiset muuten käyttää tunnetusti tuota maarianohdaketta krapulan ehkäisemiseen ja maksan putsaamiseen, eli pari kapselia sitä illan aikana juomisen ohella, niin aamulla ei ole huonoa oloa :)

Vierailija
46/51 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota maarianohdaketta suositeltiin ulkomailla ystävättärelleni jolta on poistettu sappirakko. Kuulemma toimii hyvin eikä sivuvaikutuksia. On laihtunutkin monta kiloa muutamassa kuukaudessa kun aineenvaihdunta parantunut.

Vierailija
47/51 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko virkanaisen tämän kesän juopottelu pysynyt tasaisena?

Vierailija
48/51 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko virkanaisen tämän kesän juopottelu pysynyt tasaisena?

Veikkaan että 8 vuodessa alkoholismi on edennyt sen verran että siihen ei enää b-vitamiinit (ja sitruunavedet :D) paljoa auta.

Vierailija
49/51 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pameja darraan ja b vitskuja

Vierailija
50/51 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kesää jäljellä ja aikaa tissutella ennen syksyä.

Vierailija
51/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä helteillä joutuu pitämään nestetasapainosta huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän