Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten orgasmit ovat voimakkaimmillaan nuorena, vaikka voimaannuttajat muuta yrittävätkin toitottaa

Vierailija
13.08.2017 |

Nuorena aivot vapauttavat välittäjäaineita kaikkein eniten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde minuun.

Vierailija
2/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro vielä, kuinka miehillä se menee toisinpäin, vaikka 70-vuotiaalla ei edes seiso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin ihmetellyt tuota. Mutta johtuukohan se heikkeneminen e-pillereistä vai onko luonnollista?

Vierailija
4/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytyksellä on voimakkaampia kuin yhdynnässä, vaikka toisin toitotetaan.

Vierailija
5/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, minä sain ekan kunnon orgasmin 25-vuotiaana. Sen jälkeen seksielämä vasta lähti nousuun. Nuorena olin niin epävarma, että vain esitin. Ekan synnytyksen jälkeen 28-vuotiaana orgasmit ovat voimistuneet. Mikä lienee tieteellinen selitys, mutta näin minulle kävi.

N38

Vierailija
6/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vanhempana voimakkaimmillaan. Mikään teoria ei voita kokemusta. Ihan samoin kuin ihmisen kokemusmaailma on arvokkaampaa omassa elämässä kuin kenenkään satunnaisen asiantuntijan mielipiteet siitä. Ihmiset ja kokemukset ovat erilaisia. Miksi joku voisi tietää sinusta enemmän kuin sinä?

Vierailija
7/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olenkin ihmetellyt tuota. Mutta johtuukohan se heikkeneminen e-pillereistä vai onko luonnollista?

Ihan luonnollista on. Tämä pätee kaikkeen muuhunkin koettuun mielihyvään, oli kyse sitten mansikkakakusta, vuoristoradasta tai uudesta ihastuksesta.

Vierailija
8/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veikkaan, että naisten elämä olisi 100% parempaa ilman e-pillereitä niin orgasmien kuin mielenterveyden kannalta.

Vierailija
9/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetyydytyksellä on voimakkaampia kuin yhdynnässä, vaikka toisin toitotetaan.

Minulla on voimakkain, kun mies nuolee. Ihan sama, mitä itsetyydytyksestä väitettäisiin, ei yllä lähellekään.

Vierailija
10/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei päde ainakaan minuun. Täytän pian 50, ja orgasmit ovat voimistuneet koko ajan, etenkin viime vuosina.