Onko täällä muita joiden mielestä Antti Tuisku on seonnut?
Vai oonko mä ihan yksin tän asian kanssa 😆
Ei vaan oikeasti kun miettii näitä viime vuosien tapahtumia, tota musatyylin vaihdosta, niitä juttuja kun on melkein henkihieverissä treenannut ja vetänyt keikkaa, näitä psykiatrille hakeutumisia (milloin mistäkin syystä) viimeisimpänä tää kateus keissi.
Missä se vaatimattoman ja symppiksen oloinen naapurinpoika Lapista?
Nää kaikki heti kun alkanut sen jonkun sekopään kanssa kaveeraamaan ja antanut vaikuttaa niin musa- kuin pukeutumistyyliinsä.
Se ihan kaheli tyyppi, mikä sen nimi nyt oli 🤔
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vai oonko mä ihan yksin tän asian kanssa 😆
Ei vaan oikeasti kun miettii näitä viime vuosien tapahtumia, tota musatyylin vaihdosta, niitä juttuja kun on melkein henkihieverissä treenannut ja vetänyt keikkaa, näitä psykiatrille hakeutumisia (milloin mistäkin syystä) viimeisimpänä tää kateus keissi.Missä se vaatimattoman ja symppiksen oloinen naapurinpoika Lapista?
Nää kaikki heti kun alkanut sen jonkun sekopään kanssa kaveeraamaan ja antanut vaikuttaa niin musa- kuin pukeutumistyyliinsä.
Se ihan kaheli tyyppi, mikä sen nimi nyt oli 🤔
Jaa... minusta hän on löytänyt itsensä. Tosi hyvä hällä selvästi omissa nahkoissaan on olla. Kaikki nyt vain ei ole sielultaan maantienharmaita hiljaisia puurtajia peräpohjanmaalta. Musiikki sen sijaan oli paskaa ennen ja on paskaa nyt, mutta tämä ei johdu Antista vaan siitä ettei tämmönen vanha grungemummo poppista kuuntele.
Kaikki ihmiset on jotenkin vinksahtaneita, miksi ei siis hänkin. Kun mietin kaikkia hyvin tuntemiani ihmisiä niin kaikilla on joku oma viirauksensa. Harva tietenkään itse sitä hoksaa, joten siinä mielessä Tuisku on edistyksellinen.
Mun mielestä Antilla on noussut kusipäähän. Se on ihan normaalia varmasti tuollaisessa pyörityksessä. Olen suuri En Kommentoi albumin fani, mutta jo se tyyli miten Ana puhui Ana Tude albumista ennen kuin se oli edes ulkona oli, jotenki ylimielistä. Varsinkin kuin nyt on selvinnyt että albumi on ihan paska.
Olen itsekin alkanut kaipaamaan vanhaa Anttiä joka lauloin niitä ihania kappaleita kuten: Läpi jään, Yksinäinen, Valovuodet iaiaai.
PS: Idolssissa on tosi huono taso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on iskenyt kultasuoneen. Suositumpi nyt kuin koskaan 10v uransa aikana.
Kultasuoni = typerät teinit, jotka ei ymmärrä mitä hyvä musiikki tarkoittaa ja jotka olivat 7 v kun Tuisku oli Idolsissa. He "tykkäävät" kaikesta rohkeasta ja seksuaalisesta koska tuossa iässä siitä pitää tykätä, tai on nolo/tiukkis ym.
Totta, Tuisku iski samaan kultasuoneen kuin Petri Nygård, Sanni, ym ym. Jopa Jenni Vartiainen koitti samaa Turvasanallaan. Niiltä teineiltä se raha tulee, nykyään riittää kun on vähän tuhma, musiikin laadulla ei ole mitään väliä.
Et tiedä mistään mitään. Festareilla koko kansa laulaa Anttia samaan tapaan kuin lavalla olisi ollut Eppu Normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintti ajelehtii kuin ajopuu, haluaisi varmaankin elämäänsä jotakin aitoa ja pysyvää, mutta ei osaa sellaisia asioita hankkia. Myöntäisi edes homoutensa, siitä olisi hyvä lähteä eteenpäin.
Minusta alkaa pikkuhiljaa näyttää, että se on hetero joka esittää homoroolia kun kaikki kumminkin pitävät homona.
Just näin.
Vähän noussut hattuun minusta hänellä