Vierailija

Kun ajattelee, että on pääasiassa toiminut kotiäitinä kahdelle erityislapselle. Ja infarktin saanutta Timoa hoiti samalla myös täysipäiväisesti huolehtien samalla pojista. Huhhuh ei moni pystyisi.

• ylös 22
  • alas 23

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tosi hieno nainen kun paneskeli naimisissa olevaa perheenisää, aiheutti avioeron ja kehuskelee itseään kristillisistä arvoista.

• ylös 34
  • alas 8
Vierailija

Kattokaapa tää Nina Mikkosen video lastenkasvatuksesta niin saatatte tulla toisiin ajatuksiin.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Kunnioitan sitä, että Nina pysyi Timon rinnalla loppuun asti ja piti huolta tästä. Ollut varmasti todella rankkaa. Muuten en pahemmin ymmärrä hänen lausuntojaan ja toimiaan.

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

On varmasti vahva nainen,kun jaksanut pyörittää yksin tuollaista arkea.Sädekehää kuitenkin himmentää hänen tuomitseva asenteensa muita perheellisiä kohtaan.Hänen tapansa kasvattaa lapsia ei ole se ainut oikea.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Itse asiassa ihan kamala elämä. Narsisti Timo ja tämän hoitaminen, velat jäivät Ninalle. Poikavesselit tietty iloinen asia vaikka erityistarpeet varmasti raskaat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi hieno nainen kun paneskeli naimisissa olevaa perheenisää, aiheutti avioeron ja kehuskelee itseään kristillisistä arvoista.

Luulen kyllä Tuiren kiittäneen hiljaa mielessään monta kertaa, ettei itse jäänyt Mikkosen omaishoitajaksi. Eikä Ninakaan siihen suhteeseen yksin alkanut.

• ylös 29
  • alas 1
Vierailija

Niina hoiti miehensä alusta loppuun.viimeiseen henkäykseen. Itse en olisi pystynyt. En vienyt lastani päivähoitoon kun vasta lähes 4 v. Silloinkin puolipvähoitoon. Hyvä minä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan nina av-mamma
Sieluni silmin näen hänet tekemässä wt-sitä ja wt-tätä aloituksia. Olihan miehensäkin usa-hullu, joten termit sieltä tarttuneet. 

Ja vielä jokusen vuotta sitten teki paljon jokainen-on-oman-onnensa-seppä -aloituksia, mutta on nyt niitä hivenen vähentänyt. Mikähän Mikkoskan mielestä pitäisi nykyisin olla veroaste? Kun on aika hulppeasti tuo hirveänkauhea kommunistinen yhteiskunta suojaverkkoineen perhettä auttanut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan sitä, että Nina pysyi Timon rinnalla loppuun asti ja piti huolta tästä. Ollut varmasti todella rankkaa. Muuten en pahemmin ymmärrä hänen lausuntojaan ja toimiaan.

Eipä siinä ollut vaihtoehtoa, kun perheen elanto oli loppuun asti miehen tuloista kiinni. Suomessa on paljon vastaavan kaltaisia naisia, jotka huolehtivat sairastuneesta puolisostaan. Entinen naapuri kävi tuon lisäksi kokopäivätöissä, sen aikaa mies oli jossain päiväkerhossa. Aamulla ja illalla kävi kotihoito tekemässä hoitotoimenpiteet. Siinä vielä lapset ja kaikki muu yksin hoidettavana. Eipä ole naisesta näkynyt lehtiotsikoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee, että on pääasiassa toiminut kotiäitinä kahdelle erityislapselle. Ja infarktin saanutta Timoa hoiti samalla myös täysipäiväisesti huolehtien samalla pojista. Huhhuh ei moni pystyisi.

Arvostaisin, jos lapsille olisi hankittu /  otettu vastaan se apu ja tuki, jonka he olisivat tarvinneet mahdollisimman pienestä.

Noin muuten tyydyn sanomaan vain, että karma taitaa olla olemassa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.