Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nuori nainen ihastuttava miesten mielestä?

Vierailija
13.08.2017 |

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/20813917_34077041636434…

Veikkaan, että 99% miehistä tykkää. 1% niistä jotka vastaavat etteivät tunne vetoa ovat homoseksuelleja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ihastuttava naisenkin mielesta. Your point being?

Vierailija
2/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki 12-120 -vuotiaat miehet tuon kanssa yrittäisivät päästä treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nätti, mutta vähän "persoonattoman" näköinen ja  ns. sieluton, mun makuun. Liian tietoinen omasta hyvännäköisyydestään. Perus malli. Panisin silti. T: mies

Vierailija
4/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistakaa nyt tämä pedofiili täältä kiitos

Mikä ihmeen pedofiili minä olen? Olen 30-vuotias nainen ja minusta tuo nyt vaan on aika täydellisen näköinen. Eikä muuten ole mikään lapsi vaan parikymppinen nuori nainen.

Vierailija
5/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Laitappas kiva nuoresta naisesta joka ei ole ihastuttava.

Vierailija
6/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä nätti, mutta vähän "persoonattoman" näköinen ja  ns. sieluton, mun makuun. Liian tietoinen omasta hyvännäköisyydestään. Perus malli. Panisin silti. T: mies

Tuohan on juuri persoonallisen näköinen. Naisten diggaamat, ns. klassiset kaunottaret eivät näytä oikein miltään, niiden persoonasta ei saa mitään otetta. Jättävät minut aina kylmäksi. 

Vierailija
7/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harittaako sen silmät?

Vierailija
8/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on juuri persoonallisen näköinen. Naisten diggaamat, ns. klassiset kaunottaret eivät näytä oikein miltään, niiden persoonasta ei saa mitään otetta. Jättävät minut aina kylmäksi. 

Tyttö on vain muka persoonallisen näköinen. Muutama pisama ja punainen tukka ei tee ihmisestä persoonallisen näköistä, jos kasvot ovat samanlaiset kuin tuhansilla muilla söpöillä nuorilla naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi