Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissimiehet

Vierailija
13.08.2017 |

Onko kellään muilla kokemuksia parisuhteesta ns. tissimiehen kanssa? Olen huomannut että Nykyisellä miesystävälläni on suurella todennäköisyydellä tällainen taipumus. Hän itsekin myönsi asian, kun otin kerran puheeksi. Hän tykkää katsella, kosketella minun rintoja melkein jatkuvasti.
Olin siitä tosi yllättynyt koska en itse ole koskaan pitänyt itseäni sellaisena josta hänen kaltaiset voisivat kiinnostua. Rinnat minulla on tosi pikkuiset, eikä näissä oikein edes ole mitään mitä puristella.
Jotenkin alitajuisesti pelkään että ajan oloon hän alkaa tähyillä povekkaampien daamien perään. Olenko vain hysteerinen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nähdä mörköjä keskellä päivää. Miehesi taitaa pitää juuri pienistä tisseistä.

Kyllähän tavallinen mies yleensä tykkää puristella sekä tissejä että pakaroita ja naista yleensä.

Se tyytyykö mies yhteen naiseen on ihan kai luonteesta kiinni. Ei siihen niinkään vaikuta vaimon fyysiset ominaisuudet.

Tarjoile vain niitä tissejäsi miehelle rutisteltavaksi ja ole mukana seksissä kokonaisena naisena, niin ei se mies mihinkään liukene.

M65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla