Onko ihan törkeätä? (kyse työpaikasta)
No niin, eli aloitin eilen uuden duunin ja nää kaks päivää olleet melkoisen kiireisiä. Kyseessä on melko uusi paikka joka ollut auki vasta muutaman viikon ja henkilökuntaa on ainaskin palkattu ihan liian vähän. Voi olla että sitä tulee vielä lisää mutta kuitenkin.
Mulla on määräaikainen työsopimus jossa on vielä 4kk:n koeaika. Eli käytännössä voin lähteä sieltä koska vaan, tuleeko siitä sitten karenssia, en tiedä. Oon nyt kuitenkin laittanut muutamaan muuhunkin paikkaan hakemuksen ja jos kutsuvat haastatteluun, aion mennä ja JOS palkkaavat mut, aion vaihtaa työpaikkaa.
Onko tämä siis ihan törkeätä ajatellen tätä nykyistä työnantajaa? Vaihtaa työtä heti kun tulee jotain muuta tilalle vaikken ole kauaa ollut tässä paikassa? Voi olla että mun mieli tulee vielä muuttumaan tässä viikolla kun ei ole niin kiireistä mutta vahvasti haiskahtaa siltä ettei tää ole mikään mun unelmaduuni. Just sen takia lopetin aikoinaan tarjoilijan hommatkin kun ei enää napannut, sanoin vain itseni irti vaikkei ollut mitään uutta tilalle. Nyt siis aioin olla tässä kunnes löydän jotain parempaa.
Kommentit (3)
A) jos jään tähän duuniin niin olisi paremmat edut ja työsopimus ainakin syksyyn voimassa ja suoraan sanottiin että jos olen hyvä, työt tulisivat jatkumaan pidemmällekin.
B) jos vaihdan, joudun todennäköisesti tyytymään vain kesätyöhön eikä palkka varmaan ole ihan samaa. Tai mistä minä tiien, ei palkka nyttenkään ole mikään kummoinen jossei olisi kaikki pyhät töissä.
MUTTA, ajattelen omaa ja perheen hyvinvointia mun olisi järkevintä vaihtaa jos tielle tulee jotain muuta. Kuitenkin olen niin kiltti ihminen joka miettii sitäkin millaiseen liemeen ehkä saatan työnantajan kun ottaisin loparit...
*ap*
vaan yhtä lailla työntekijän! Eli molemmille annetaan mahdollisuus katsoa tilannetta ja perua ongelmitta, jos koeajan aikana muuttaakin mieltään. Eli ap ajattelutavassasi ei todellakaan ole yhtään mitään väärää!!
eli kunnes tulee jotain parempaa vastaan. no, vielä nyt ei oo tullu, ja yli 4kk oo jo ollu. mutta kyrsii niin pahasti että lähden heti kun vaan mahdollista. olisin kyllä yhden toisen työpaikan saanu, mutta en ottanu vastaan, kun olisin saanu palkkaa vähemmän, ja kun nytkin on ihan p*ska palkka, niin vähempään en tyydy, vaikka työ ehkä mielekkäämpää olis ollutkin. mutta en siis voi sanoa että tuo on mun mielestä törkeää, jonkun mielestä voi ollakin.