Asioita, joita haluaisit (salaa tai vähemmän salaa) toteuttaa muttet voi/uskalla?
Itselläni:
- Haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa. Tämä ei ole mahdollista siksi, koska olen heterosuhteessa eikä mieheni arvostaisi kokeiluja.
Ja sitten hieman radikaalimpana:
- Haluaisin ainakin kokeilla itseni myymistä, koska koen sen kiihottavana. Tämä ei ole mahdollista siksi, koska rajaisin asiakaskunnan niin minimiin ettei koko touhussa olisi järkeä. Pelkäisin myös sieppaajia, raiskaajia jne.
Em. asiat tietysti pidän visusti itselläni. :D
Ehkä asioita olisi myös muista kategorioista, mutta nämä ovat suurimmat ja hulluimmat ideani.
Kertokaahan!
Kommentit (34)
Haluaisin muuttaa ulkomaille ja lopettaa työt, mutta ei tuo ole edes puoliksi mahdollista, koska mies haluaa jäädä Suomeen ja meillä on juuri valmistunut talo. Molemmat ihania.
Irtisanoutuisin työpaikastani ja hyvästä työstäni. Opiskelisin yliopistotutkinnon loppuun ja samalla kokeilisin rohkeasti erilaisia töitä kiinnittymättä mihinkään kovin pitkäksi aikaa.
- Lähteä kiertelemään maailmaa reppu selässä ja vain pienillä käteisvaroilla ja yrittää aina löytää jotain hommaa paikan päältä.
- hakea vielä yliopistoon ja opiskella joku akateeminen tutkinto, vaihtoehtoja on monta. Nuorena hain vaikeapääsyiselle alalle, en päässyt, ja tyhmyyttäni en hakenut muualle. Lopulta kävin opistotason samalla alalla, eikä ala tunnukaan omalta.
Juoda päivittäin ja polttaa, mutta en tee kumpaakaan ollenkaan terveyssyistä.
Minä kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja masennuksesta, joten listani on aivan valtavan pitkä. Moni tavallinenkin asia pelottaa ja ahdistaa niin, että jätän tekemättä.
Mutta haluaisin ainakin ajaa ajokortin, mutta ajatus tuntuu mahdottomalta. Haluaisin hoitaa hampaani kuntoon, mutta en pysty edes soittamaan mihinkään hammaslääkäriin. Haluaisin käydä aikanaan kesken jääneen lukion loppuun ja hakea yliopistoon mutta en enää millään kehtaa, sillä olen jo 35-vuotias.
Puhumattakaan yksin matkustamisesta ja uuden kokeilemisesta ...
Vierailija kirjoitti:
Minä kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja masennuksesta, joten listani on aivan valtavan pitkä. Moni tavallinenkin asia pelottaa ja ahdistaa niin, että jätän tekemättä.
Mutta haluaisin ainakin ajaa ajokortin, mutta ajatus tuntuu mahdottomalta. Haluaisin hoitaa hampaani kuntoon, mutta en pysty edes soittamaan mihinkään hammaslääkäriin. Haluaisin käydä aikanaan kesken jääneen lukion loppuun ja hakea yliopistoon mutta en enää millään kehtaa, sillä olen jo 35-vuotias.
Puhumattakaan yksin matkustamisesta ja uuden kokeilemisesta ...
Mulla vähän sama...toisaalta olen kuitenkin uskaltanutkin aika paljon elämässäni.
Nyt haaveilen siitä, että ostaisimme mieheni kanssa jonkun remontoitavan mörskän välimereltä. Muuten hyvä mutta en ole matkustellut ikinä, en tunne kulttuuria siellä päin, enkä osaa kieliä. Joten en uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki on seksijuttuja. Mä haluaisin tehdä nenäleikkauksen mutta en uskalla.
Ihana :)
minä uskalsin leikkauttaa nenäni. Elämäni paras päätös. :)
- Haluaisin silarit. Olen aina kärsinyt pienirintaisuudestani
- Haluaisin ostaa maaseutukartanon ja muuttaa sinne. Rahakaan ei välttämättä olisi esteenä, mutta kaupunkilaisena pelkään, että olisin liian eristyksissä sosiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki on seksijuttuja. Mä haluaisin tehdä nenäleikkauksen mutta en uskalla.
Ihana :)
minä uskalsin leikkauttaa nenäni. Elämäni paras päätös. :)
Missä leikkasit ja mitä maksoi? Pelkään sitä, että ihmiset näkee laastarit yms ja alkavat juoruamaan, ja sitä, että leikkaus menee pilalle!
Mä haluaisin mennä rintojen korjausleikkaukseen ja ottaa implantit, mutta pelkään että kaikki menee pieleen. Ja ei mulla kyllä ole rahaakaan....
Haluaisin ottaa myös huuliin täyteainetta, mutta pelkään että näytän ihan bimbolta.
Haluaisin rakastella maksullisen naisen kanssa. Siis sellaisen päiväperhosen. En halua mitään ammattihuoraa vaan vastaavaa seikkailunhaluista naista. Yksikin kerta riittäisi tai voisin sopia useammasta tapaamisesta. Naisen tulisi ehdottomasti vampata minut vaikkapa baarista. Hän paljastaisi salaa viettelevän asunsa ja menisimme vaikka hotelliin. Asia pitäisi sopia etukäteen sillä en normaalisti käy baareissa istuskelemassa. Mistähän tällaisen löytäisin? Luulen kuitenkin että adrenaliit olisivat aika korkealla jos tämä tapahtuisi oikeasti.
Ei se minun halustani ole kiinni tai uskalluksesta, kun haluaisin miehen, jota voin kunnioittaa. Okei, väärä ketju, mutta uskaltaisin tehdä mitä vaan, jos se toisi sellaisen miehen mulle, mutta ei tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se minun halustani ole kiinni tai uskalluksesta, kun haluaisin miehen, jota voin kunnioittaa. Okei, väärä ketju, mutta uskaltaisin tehdä mitä vaan, jos se toisi sellaisen miehen mulle, mutta ei tuo.
Ohis, mutta tuolla asenteella toiveesi ei varmasti tule ikinä toteutumaan, koska olet mielessäsi jo etukäteen leimannut kaikki miehet epäkelvollisiksi. Se tarkoittaa kategorisesti puolta maailman väestöstä, jotka ilmeisesti mielestäsi ihan kaikki ovat jotenkin huonoja.
T. tavallinen nainen, jolla on molemminpuolista arvostusta, rakkautta ja luottamusta täynnä oleva avioliitto hyvän miehen kanssa
Lähteä kotikaupungistani.