Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan sinulla on ollut nykyiset silmälasit? Milloin ostit ne?

Vierailija
12.08.2017 |

Mulla on ollu nää nykyiset varmaan 6 vuotta. Ehkäpä pitäisi tässä kohta lähteä kattelemaan uusia...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin ollut noin 6 vuotta nämä. Nisseniltä tarjouslasit silloin. Ihan paskoja. Niitä toisia laseja en edes käytä.

Nyt olen jo monta viikkoa yrittänyt varata aikaa Instrusta, ei vaan yhtään natsaa vapaat ajat ja mun työvuorot. Kunhan saan ajan, en aio säästää rahaa. Haluan kunnolliset lasit. Ei enää halpiksia mulle.

Kyllä mulla Nissenin halpikset toimii oikein hyvin, samoin mun lapsilla.

No hyvä jos toimii, kyllähän se ärsyttää maksaa enemmän. Näistä mun laseista irtoilee ruuvit. Korjaavat kyllä ilmaiseksi. Onhan silmälasit kyllä hävyttömät kalliita.

Vierailija
22/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monitehoihin tottuu. Itse sain ekat monitehot n. 10 vuotta sitten ja mulla meni totutellessa monta kuukautta, vaikka mulla oli niissä laajin näköalue. Seuraaviin totuin jo paljon nopeammin, vaikka näköalue on pienempi. Itsekin ajattelin ekojen kanssa, ettei niihin ikinä totu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet helmikuussa ja maksoivat 380e. Oli puoleen hintaan.

Vierailija
24/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitehot, 320e, netistä ostin huhtikuussa. Pidän joskus myös edellisiä, 400e, kaksi vuotta vanhat, kehykset netistä ja linssit Virosta.

Vierailija
25/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilla monitehot ja aurinkolasit vahvuuksilla yhteensä 650 euroa.

Vierailija
26/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tarvitse silmälaseja koska minulla on toisaalta ymmärtäväiset silmät ja toisaalta tappajan silmät (kuvainnollisesti).

Silmät jotka viidenkympin tikkatarkkudella ovat luvanneet napsia pois jokaisen maahntunkeutuneen sotatilanteeesa.

Siinä olisi sotatilanteessa aika v"tun moinen läjä hmisiä kylmänä. En halua mitenkään hehkuttaa mutta tämä on todellisuutta maailmassa. Ja mikään sana, ei voi painaa sitä villasella.

Vierailija
27/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tarvitse silmälaseja koska minulla on toisaalta ymmärtäväiset silmät ja toisaalta tappajan silmät (kuvainnollisesti).

Silmät jotka viidenkympin tikkatarkkudella ovat luvanneet napsia pois jokaisen maahntunkeutuneen sotatilanteeesa.

Siinä olisi sotatilanteessa aika v"tun moinen läjä hmisiä kylmänä. En halua mitenkään hehkuttaa mutta tämä on todellisuutta maailmassa. Ja mikään sana, ei voi painaa sitä villasella.

Tai sen minkää ahluan sanoa, että sodassahan etsitään rauhaa, sota jotaa sotaan, rauha ja johtaa rauhaaan.

Vierailija
28/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta sitten kesällä ostin. Monitehot, jotka maksavat maltaita, ja siksi niitä ei ihan joka vuosi vaihdeta. Onneksi näen näillä vielä hyvin. Toisaalta silmälääkärissä pitäisi käydä tarkistuttamassa silmänpohjat silmänpainetaudin varalta (sukuvika).

Täällä kanssa neljä vuotta vanhat. Näen hyvin mutta kehys alkaa hajota ja uudet maksaa kai noin 300 -600 euroa. Ei tosiaan joka vuosi..

Vierailija
29/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favopticilta 2 vuotta sitten. Ihan perusmallit, ei mitään suojakalvoja yms.. Tais olla 32 euroa. Ihan ok on, oma näkö taitaa vaan huonontua koko ajan hiukan :-(

Vierailija
30/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen kuukautta, Keopsista ostin.Alennuksenkin jälkeen (oli joku kampanja meneillään) maksoivat pitkälti toista tonnia. Aika monimutkaiset linssit mulla.

Vierailija
31/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5 vuotta. Ostettu netistä ja maksoi 57 e pinnoitteineen ja ohennuksineen. Nyt pitäisi ostaa uudet jo koska näkö huonontunut -1.5 verran tämän aikana. Pidän piilareita muualla kuin kotona niin ei ole niin kiirus..676

Mistä tiedät, että näkösi on tänä aikana huonontunut? Oletko käynyt lääkärillä tai optikolla tarkastuttamassa näkösi? Ap

Juu olen. Kuten kerroin, käytän piilareita muualla kuin kotona ja piilareita varten olen käynyt välissä optikolla viimeksi alle vuosi sitten. Nykyisillä piilareidenkaan vahvuuksilla en enää näe kunnolla. Ensi viikolla voisi käydä optikolla!

Vierailija
32/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä hankittu Etnia Barcelona kehykset.

Vierailija
33/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5 vuotta. Ostettu netistä ja maksoi 57 e pinnoitteineen ja ohennuksineen. Nyt pitäisi ostaa uudet jo koska näkö huonontunut -1.5 verran tämän aikana. Pidän piilareita muualla kuin kotona niin ei ole niin kiirus..676

Mistä tiedät, että näkösi on tänä aikana huonontunut? Oletko käynyt lääkärillä tai optikolla tarkastuttamassa näkösi? Ap

Jos näkee huonommin kuin aikaisemmin, niin kyllä kai siitä osaa ilman optikkoakin päätellä, että näkö on huonontunut.

Vierailija
34/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta. Specsaversilta ostin. Maksoivat 300 e.

Vierailija
35/35 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta. Lidlistä ostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä