Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako maksaa liittymisestä Eliittikumppaneihin
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Itse maksaisi eliittikumppanit tai millekään muullekaan nettitreffipalvelimelle liittymisestä. Oma syyni on se, että minulle tulee hyvin usein mieleeni "eliittitreffieistä" joitain vuosia sitten pyörinyt deitti -ohjelma Suomen pisimmät treffit (tai jotain sinne päin). Eliittikumppanit -porttaalille oli jo mainitussa ohjelmassa annettu hyvin näkyvästi mainostilaa. Eräs tuolloin seuraa hakenut oli "taviksien" (lue ei julkisuudessa aiemmin esiintyniden) joukossa esiintynyt Esko Eerikäinen, - En tunnistanut tai tunne vieläkään häntä juuri lainkaan mutta hänen habituksensa kauniisti sanottuna tyylinsä ja ulosantinsa ei kuitenkaan vastaa sitä, mitä itse ymmärän tai olettaisin voivani kohdata silloin kun haluaisin kohdata oman mielikuvani mukaisen "eliittikumppanin." - Minun eliittikumppani ei esimerkiksi syö sisällä lakkipäässä.
En siis halua maksaa siitä, että mielessäni on ilmeinen ristiriita siinä. mitä itse odotan löytäväni "eliitin" joukosta ja mitä mahd. sitten saisin kohdata. Toki voinee olettaa, että jos tai kun joku on (ollut) valmis maksamaan löytääkseen itselleeen (eliitti)kumppanin, niin hän saattaisi olla huomattavasti enempi tosissaan kuin sellaiseen porttaaliin kirjautunut, jonka ei ole tarvinnut maksaa kirjautumisestaan lainkaan, - Voinee myös kysyä, että kieliikö se, että on valmis maksamaankin jo pienestä vai kenties jo isommasta epätoivoisuudesta. En tiedä. Mutta hyvähän minun onkin kai sanoa, koska itselläni on vielä hieman optimismia jäljellä, että vielä joskus kohtaan "Sen" oma toisen puoliskoni ja jolla on minusta suunnilleen samantapaisia ajatuksia ja tuntemuksia. Toisekseen viihdyn arjessani ja vapaa-ajan hetkinäni enimmäkseen melkein liiankin hyvin sinkkuna. Vaikka toivonkin, että voisin olla kumppanin kanssa ainakin toisinaan enemmän kuin kumpikaan yksin. - En haluaisi elää sinkkuna lopun ikääni