Miten usein lähetetty miehen sohvalle nukkumaan?
Kommentit (14)
En koskaan. Yhteinen sänkyhän se on.
Eipä oo tullut tämmöistä tilannetta vastaan.
Ei koskaan, jo useampi vuosi nukuttu omissa huoneissamme :). Ihanaa, saa vallata koko leveän parisängyn ihan vain itselleen!
Ei aikuista ihmistä voi omasta sängystään pois ajaa. Jos ei halua nukkua miehen vieressä, on itse siirryttävä muualle.
Siis tä, ettekö te opi mitään jenkkien romanttisista komedioista?
Ei kertaakaan 15v yhdessäolon aikana. Miksi miehen pitäisi mennä sohvalle kun meillä on yhteinen sänky?
Vierailija kirjoitti:
Ei kertaakaan 15v yhdessäolon aikana. Miksi miehen pitäisi mennä sohvalle kun meillä on yhteinen sänky?
Ymmärsin ainakin kysymyksen niin, että mies lähettää naisen miehen sohvalle nukkumaan.
En koskaan. Itse olen mennyt tänä kesänä kolmesti sohvalle, olohuoneessa on viileämpää.
Ei noin kuulu tehdä kummankaan toiselle. Ihan kauheaa:( Eli ero parempi kuin huono liitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin ainakin kysymyksen niin, että mies lähettää naisen miehen sohvalle nukkumaan.
Miksi mieskään niin tekisi? Kun asutaan yhdessä ja varsinkin kun ollaan avioliitossa, ei ole mitään "miehen sohvaa". Sohvat ja sängyt ovat yhteisiä niin kuin kaikki muukin.
Otsikon muotoilusta huolimatta luulen, että tässä tarkoitetaan miehen lähettämistä sohvalle. Sehän on klassikkojuttu elokuvista ja tv-sarjoista.
Meillä noudatetaan vanhaa sanontaa "Älä anna auringon laskea riidan ylle" (oikessa versiossa puhutaan vihasta, mutta se on liian vahva ilmaisu). Asiat sovitaan ennen nukkumaanmenoa ja aina olemme samaan sänkyyn mahtuneet eikä kummankaan ole sohvalle tarvinut lähteä.
Kyllähän se muutaman kerran vuodessa, lähinnä lomien aikaan, kun sillä on näitä höpöttelykausia. Koko ajan jotakin tyhmää suoltaa suustaan. Antaisin ihan väärän signaalin jos palkitsisin sängyllä keskenkasvuisuuksistaan.
Noh itse joudun siirtymään toiseen makuuhuoneeseen monta kertaa viikossa