Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein lähetetty miehen sohvalle nukkumaan?

Vierailija
12.08.2017 |

Meillä about 2-3 ker kk

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse joudun siirtymään toiseen makuuhuoneeseen monta kertaa viikossa

Vierailija
2/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Yhteinen sänkyhän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullut tämmöistä tilannetta vastaan.

Vierailija
4/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, jo useampi vuosi nukuttu omissa huoneissamme :). Ihanaa, saa vallata koko leveän parisängyn ihan vain itselleen!

Vierailija
5/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuista ihmistä voi omasta sängystään pois ajaa. Jos ei halua nukkua miehen vieressä, on itse siirryttävä muualle.

Vierailija
6/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähetetty? Kuorsaatko?

Vierailija
7/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tä, ettekö te opi mitään jenkkien romanttisista komedioista?

Vierailija
8/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan 15v yhdessäolon aikana. Miksi miehen pitäisi mennä sohvalle kun meillä on yhteinen sänky?

Vierailija
9/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan 15v yhdessäolon aikana. Miksi miehen pitäisi mennä sohvalle kun meillä on yhteinen sänky?

Ymmärsin ainakin kysymyksen niin, että mies lähettää naisen miehen sohvalle nukkumaan.

Vierailija
10/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Itse olen mennyt tänä kesänä kolmesti sohvalle, olohuoneessa on viileämpää.

Vierailija
11/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kuulu tehdä kummankaan toiselle. Ihan kauheaa:( Eli ero parempi kuin huono liitto.

Vierailija
12/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin ainakin kysymyksen niin, että mies lähettää naisen miehen sohvalle nukkumaan.

Miksi mieskään niin tekisi? Kun asutaan yhdessä ja varsinkin kun ollaan avioliitossa, ei ole mitään "miehen sohvaa". Sohvat ja sängyt ovat yhteisiä niin kuin kaikki muukin.

Otsikon muotoilusta huolimatta luulen, että tässä tarkoitetaan miehen lähettämistä sohvalle. Sehän on klassikkojuttu elokuvista ja tv-sarjoista.

Vierailija
13/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noudatetaan vanhaa sanontaa "Älä anna auringon laskea riidan ylle" (oikessa versiossa puhutaan vihasta, mutta se on liian vahva ilmaisu). Asiat sovitaan ennen nukkumaanmenoa ja aina olemme samaan sänkyyn mahtuneet eikä kummankaan ole sohvalle tarvinut lähteä.

Vierailija
14/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se muutaman kerran vuodessa, lähinnä lomien aikaan, kun sillä on näitä höpöttelykausia. Koko ajan jotakin tyhmää suoltaa suustaan. Antaisin ihan väärän signaalin jos palkitsisin sängyllä keskenkasvuisuuksistaan.